//

Iphone 4S besteld op Apple.nl

Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat ik ook maar eens ga bellen. Ik kreeg de bevestiging op 21 okt om 11:14u. Dus op volgorde van binnenkomst gaat dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #701  
Oud 02-11-11, 09:23
Aurora1313 Aurora1313 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard

Ik denk dat ik ook maar eens ga bellen. Ik kreeg de bevestiging op 21 okt om 11:14u. Dus op volgorde van binnenkomst gaat dus al niet op!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #702  
Oud 02-11-11, 09:50
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Je kan bellen, maar vraag je zelf wel af: je verzend data stond op 31 oktober - 7 november dus officieel heeft Apple nog niks verkeerd gedaan! (hoe vervelend het ook is)
  #703  
Oud 02-11-11, 09:53
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Klopt dat ze nog niets verkeerd hebben gedaan. Maar gewoon even beleefd vragen waarom mensen die later hebben besteld al wel een update hebben en ik niet lijkt me niets kwalijks. Ik zou graag even van Apple horen of die mensen hun iPhone dan tegelijk met mij krijgen, of toch eerder. Zelfs als die mensen 'm eerder krijgen houdt Apple zich aan haar woord (mits ik ook utierlijk de 7e wat krijg), maar dan houden ze niet vast aan de volgorde van bestellen. En dat vind ik dan - om het netjes te zeggen - niet netjes van Apple. Maar wie weet hadden ze gisteren gewoon geen tijd meer om alles klaar te maken en gaan ze vandaag verder om uiteindelijk alles tegelijk te verzenden. Dan is er niets aan de hand.
  #704  
Oud 02-11-11, 09:53
Hector Hector is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 24
Standaard

Volgens mij is het ook afhankelijk van model & kleur.. Dus, 16GB & zwart zou de snelste levering moeten zijn.. Heb 'wit' besteld en nog geen status verandering..
  #705  
Oud 02-11-11, 09:54
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

Haha t is zoo leuk om te zien hoe hebberig we zijn he! Iedereen jaa ik ga bellen want mn status is niet bijgewerkt omdat de andere mensen m wel hebben geupdate..

Bedenk idd wat thijsvgelder zegt.. ze doen nog niks fout! ENN....
er zijn 6 mogelijke combinaties van telefoon
Zwart 16, 32, 64 GB
Wit 16, 32, 64 GB
Als ze 10 zwarte van 16 hebben gekregen en jij bent nr. 11 om 11.14 bijv. dan kan t goed zijn dat iemand met 32 savonds nog heeft besteld maar omdat ze daarvan een grotere partij hebben zijn die wel al verwerkt! en dit kan dus met alle variante!!
  #706  
Oud 02-11-11, 09:57
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneuser260989 Bekijk bericht
Haha t is zoo leuk om te zien hoe hebberig we zijn he! Iedereen jaa ik ga bellen want mn status is niet bijgewerkt omdat de andere mensen m wel hebben geupdate..

Bedenk idd wat thijsvgelder zegt.. ze doen nog niks fout! ENN....
er zijn 6 mogelijke combinaties van telefoon
Zwart 16, 32, 64 GB
Wit 16, 32, 64 GB
Als ze 10 zwarte van 16 hebben gekregen en jij bent nr. 11 om 11.14 bijv. dan kan t goed zijn dat iemand met 32 savonds nog heeft besteld maar omdat ze daarvan een grotere partij hebben zijn die wel al verwerkt! en dit kan dus met alle variante!!
Als je de hele discussie sinds gisteren goed hebt gelezen kun je zien dat mensen die een bepaald model later hebben besteld al wel een update hebben, terwijl anderen met datzelfde model en een eerdere bestelling nog geen update hebben.
  #707  
Oud 02-11-11, 10:00
iphoneuser260989 iphoneuser260989 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkjan82 Bekijk bericht
Als je de hele discussie sinds gisteren goed hebt gelezen kun je zien dat mensen die een bepaald model later hebben besteld al wel een update hebben, terwijl anderen met datzelfde model en een eerdere bestelling nog geen update hebben.
heb jij van iedereen te weten gekregen of ze de bevestigingsmail later of eerder dan de ander hebben gekregen!?
  #708  
Oud 02-11-11, 10:01
DannySmetsers DannySmetsers is offline
• iOS 5.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector Bekijk bericht
Volgens mij is het ook afhankelijk van model & kleur.. Dus, 16GB & zwart zou de snelste levering moeten zijn.. Heb 'wit' besteld en nog geen status verandering..
Ik heb ook wit 16GB en de mijne staat al sinds gisteren 18:45 op verzending wordt voorbereid
  #709  
Oud 02-11-11, 10:02
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Bellen kan geen kwaad hoop voor je dat je iemand aan de lijn
Krijgt die er wel wat van af weet! Zou mooi zijn als iedereen met een bevestigingsmail van 21e en vandaag of morgen krijgt (ik hoop vandaag ben namelijk hele dag vrij haha)
  #710  
Oud 02-11-11, 10:08
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Voor vragen over iTunes, MobileMe of iPhone toets 1 (rare combinatie, maar ik toets 1).
Voor vragen over iTunes bezoek www.etcetc, voor vragen over MobileMe bezoek www.etcetc, voor vragen over iPhoto bezoek www.etcetc., om dit menu opnieuw te beluisteren toets...

Wat??? Kies je voor iPhone wordt je verwezen naar een website voor iPhoto?? Heeft Apple goed voor elkaar zeg...


Update:

Even gebeld, maar de vriendelijke mevrouw van de helpdesk vertelde mij dat ze niet kan zien wat er in het warenhuis gebeurd en zij wist dus niets meer dan wat wij online kunnen zien. We wachten dus maar even af.


Nog een kleine tip: bel het 0800 nummer op de website, als je graag wilt bellen. Je krijgt dan niets te horen over gesprekskosten en betaald dus het tarief voor standaardgesprekken. Bel je het 0900 nummer uit je mail, dan betaal je 5 cent per minuut + de kosten voor het bellen naar informatienummers (doorgaans gewoon de kosten voor buiten de bundel bellen). Met beide nummers krijg je exact hetzelfde menu en dus zeer waarschijnlijk dezelfde helpdesk aan de lijn.

Laatst gewijzigd door dirkjan82; 02-11-11 om 10:19.
  #711  
Oud 02-11-11, 10:41
pokervos pokervos is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

21 okt om 11:00 besteld, om 11:42 orderbevestiging
64 GB zwart staat op Verzending wordt voorbereid
nog geen afschrijving creditcard

Lekker, vanaf vrijdag zit ik niet meer op mijn afleveradres, watik niet kan wijzigen.
  #712  
Oud 02-11-11, 10:45
bbosch bbosch is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oisterwijk
Berichten: 9
Standaard Apple Callcentre

Zojuist met Apple gebeld. Volgens de medewerker van Apple worden de zendingen welke verzending voorbereid staat vandaag klaargemaakt voor verzending en verstuurd. De meeste iphones waaronder die van ondergetekende komen uit Nederland. Hij gaf aan dat de kans zeer aanwezig is dat de iPhones voor het weekend uitgeleverd zijn.

We wachten af.....
  #713  
Oud 02-11-11, 10:54
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Gisteren mail gehad dat hij verzonden was om 19:00 en net was UPS hier om hem te bezorgen ben er blij mee hoop dat jullie hem ook snel binnen krijgen
ps is witte 64 gig
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB
  #714  
Oud 02-11-11, 10:55
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pokervos Bekijk bericht
21 okt om 11:00 besteld, om 11:42 orderbevestiging
64 GB zwart staat op Verzending wordt voorbereid
nog geen afschrijving creditcard

Lekker, vanaf vrijdag zit ik niet meer op mijn afleveradres, watik niet kan wijzigen.
Gewoon even bellen met het 0800 nummer. Zij kunnen het nog wel aanpassen!
  #715  
Oud 02-11-11, 10:57
Dutch12 Dutch12 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard

Ben nu benieuwd of er vandaag al aanpassingen in de status hebben plaatsgevonden. Gewoon om te weten of dat 1 maal per week leveren verhaal klopt.
  #716  
Oud 02-11-11, 10:57
Felipevb Felipevb is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
Gisteren mail gehad dat hij verzonden was om 19:00 en net was UPS hier om hem te bezorgen ben er blij mee hoop dat jullie hem ook snel binnen krijgen
ps is witte 64 gig

Echt???!!!
  #717  
Oud 02-11-11, 11:05
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felipevb Bekijk bericht
Echt???!!!
trap er niet in hij als enige een verzendbericht en nu al ontvangen?
  #718  
Oud 02-11-11, 11:07
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Het lijkt mij dat ze een grote batch aan het maken zijn. Mijne staat nu sinds gisteravond op "Verzending wordt verwerkt" en die status duurt bij een normale bestelling maar een uurtje of twee. Er is nog hoop dirkjan82!

Dat menu viel mij ook op inderdaad.. in het eerste menu zeggen ze iPhone maar ze bedoelen iPhoto. Beetje jammer.
  #719  
Oud 02-11-11, 11:09
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

En een foto als bewijs (bewijs is niet alleen de iPhone 4s maar ook verzend status Apple) ;-) krijgen we niet
  #720  
Oud 02-11-11, 11:17
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Het lijkt mij dat ze een grote batch aan het maken zijn. Mijne staat nu sinds gisteravond op "Verzending wordt verwerkt" en die status duurt bij een normale bestelling maar een uurtje of twee. Er is nog hoop dirkjan82!

Dat menu viel mij ook op inderdaad.. in het eerste menu zeggen ze iPhone maar ze bedoelen iPhoto. Beetje jammer.
Inderdaad, lijkt mij ook dat ze een grote batch maken. We wachten het gewoon maar af, meer kunnen we toch niet doen nu.

Ik heb de medewerkster gewezen op de fout in het menu. Ze zou het beluisteren en doorgeven zei ze. Dus dan vertrouw ik er maar op dat er wat mee gedaan wordt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 08:09
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! Kenzoo iPad algemeen 19 03-11-11 09:41
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 19:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.