Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Davidss88 Mijn tracking gegevens bij UPC zijn daarnaast weg :s Gewoon een storing in t systeem rustig afwachten komt vast goed!!! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er stond eergister op de UPS tracking pagina dat mijn pakket maandag bezorgd zou worden. Gister stond er dinsdag. En vandaag staat er niks meer. Whatsup. Ik neem aan dat ie Maandag wel komt, mijn pakket is namelijk vrijdag verzonden... |
|
||||
|
||||
Ik heb het zelfde
|
|||
|
|||
En als je je track nummer invoert op de UPS site of deden jullie dit al?
|
|
|||
|
|||
Statuspagina werkt inmiddels weer
|
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd waarneer mijn iPhone verzonden. Maar of die nou maandag of dinsdag aankomt maakt me niet uit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2011 om 13:43 ---------- Status nu weer op dinsdag... Laatst gewijzigd door Felipevb; 06-11-11 om 14:41. |
|
|||
|
|||
de mijne is donderdag verstuurd, had vrijdag moeten komen maar UPS heeft hem de verkeerde kant op gestuurd. Nu misschien maandag... misschien dus aldus UPS.. tjonge tjonge....
|
|
|||
|
|||
Ik vraag mij dus af, levert UPS wel op maandag?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn bestelling staat nu als "Verzending wordt voorbereid". Hoop dat ik deze dan maandag heb.
|
|
|||
|
|||
Ligt er natuurlijk aan of Apple ook op zondagen werkt (om te verzenden), en ik vrees van niet...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2011 om 15:05 ---------- oh ja, ik had 22 oct besteld om 09:30 en normaal gesproken had ie Vrijdag 4 nov aangekomen. Donderdag 3 novemeber kreeg ik van apple een email met tracking nummber. |
|
|||
|
|||
krijg weer de "er is iets fout gegaan met je aanrvraag.Probeer het later opnieuw."
|
|
|||
|
|||
Ik ook! En net stond me status nog steeds op: word verwerkt! En leverdatum is nog steeds 1nov-8nov.........
Ik zal dus nooit op dinsdag me apple-spullen krijgen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaag of morgen verandert je status naar word voorbereid en morgen en op zijn laatst dus dinsdag naar word verzonden. Welke versie heb je eigenlijk besteld? |
|
|||
|
|||
Site doet het tevens alweer,
28 Okt besteld, Levertijd 7 T/M 14 Wanneer denke jullie ? Status : Artikelen verwerken 4S 16Gb Black Itunes Gift card 25,- Eerste iPhone yeaauh |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|