DHL en de verdwenen pakketjes discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hm ben benieuwd wanneer ik dan me geld terugkrijg... Spannend....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hm ben benieuwd wanneer ik dan me geld terugkrijg...
Spannend. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik vrees dat ik ook slachtoffer van DHL ben
Vanaf 26ste geen update dus. Ik heb op 28 maart DHL gebeld en volgens hun zat mijn zending (geen iphones maar wel een dure receiver die hier in Nederland nog niet te krijgen is) nog bij douane. Vandaag heb ik nog een keer gebeld en het bleek dat mijn zending vanaf 26ste al vrijgegeven is. En waar is mijn zending nu ? Dat weten ze niet ! Morgen wordt ik gebeld door hun, ze hebben een onderzoek gestart. En dit terwijl ik al jaren goede ervaringen heb met DHL ! Ben benieuwd morgen... |
|
|||
|
|||
Dit wordt wel een erg slordig verhaal zo van DHL. FedEx voor mij volgende keer.
|
|
||||
|
||||
Die lui denken 'ha lekker een iphone' en vervolgens halen ze em uit de doos.
Eerlijk waar, ik wéét gewoon dat het zo gaat. Maar he, ik ga mss in de zomer pakketjes sorteren bij DHL dus dan kan ik jullie van alles wat er bij de sorteerplek gebeurt op de hoogte houden |
|
|||
|
|||
@Amp : ik reserveer er dan alvast eentje bij jou voor deze zomer
(grapje....) |
|
|||
|
|||
Sinds de 24e geen update.. Transit througt DHL Facility Amsterdam.. sindsdien is lokatie onbekend. Het kan aan een verhuizing liggen, van breda naar Schiphol.. afwachten.. we zullen zien, betreft trouwens verzending met 2x iphone, 2x apple tv. schandalig dit!!
|
|
|||
|
|||
stuur myus de pakketen niet in een neutrale verpakking? zetten ze er soms myus op ofzo ?
|
|
||||
|
||||
nope gewoon bruin doosje, alleen staat natuurlijk wel waarde 400 op...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik moet wel zeggen dat ik 2 keer een iPhone heb besteld (een maand terug) via MyUS en laten versturen via DHL en bij beide keer ging alles vlekkeloos. Volgens mij zijn de medewerkers van DHL achter gekomen dat de iPhone een leuke telefoon is Laatst gewijzigd door Grample; 03-04-08 om 00:59. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
je kan toch weer inloggen bij de online store van apple en je bon alsnog donwloaden?
|
|||
|
|||
Je hebt de bon ook via mail gekregen nadat je besteld hebt.
Heb je die niet meer in je mailbox? |
|
|||
|
|||
HA daar had ik natuurlijk niet aan gedacht. Bedankt voor de tip jongens!! Ik kan inderdaad gewoon bij Apple inloggen en het daar uitprinten!
|
|
||||
|
||||
Het schijnt dat ze met een verhuizing bezig zijn die niet geheel vlekkeloos loopt waardoor ze containers vol met pakketten niet gescant hebben hoorde ik vandaag. Volgens de medewerker zal vanaf volgende week alles weer gaan zoals het hoort.
Ik wacht rustig af... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een iPhone besteld en via myus naar Nederland laten sturen. Op zich ging alles goed. Tot de iPhone in Nederland aankwam. Delay stond er achter Amsterdam. Toen twee dagen later thuis kwam lag er een biefje van DHL dat de iPhone bij de buren was afgegeven. Dit mag DHL dus niet doen. Daarnaast dacht ik toen ik de doos in handen had dat het een AirPhone was. Kortom lege doos dus. Direct contact met DHL opgenomen en ook ik moet het via myus aangeven bij DHL in Amerika.
Echter heb ik de iPhone met mijn creditcard betaald wat inhoud dat de aankoop verzekerd is, ook tijdens transport. Mocht je dus via DHL niets terugkrijgen of niet het volledige bedrag dan kun je bij de creditcardmaatschappij een aangifte formulier aanvragen waarmee zij het bedrag volledig vergoeden. Richting myus grote complimenten! Zij zitten er echt bovenop. Daar kan menig serviceorganisatie in EU nog iets van leren. By the way over het verzekerde bedrag: Hello Berry, Thanks for your email. I have refunded your credit today for the purchase price + DV $424.94 + $32.40 in shipping cost for your lost iPhone. I apologize for your loss. Please feel free to contact us with any further concerns you may have. Best regards,Raffi Access USA Het verzekerde bedrag was $250 |
|
|||
|
|||
Citaat:
sinds een jaar myus en nog nooit iets vermist, wel veel btw en verzendtijd bespaard t.o.v. TnT. |
|
|||
|
|||
Citaat:
cellphones? |
|
|||
|
|||
@smacdab
De omschrijving was: iPhone 8Gb Dat is eigenlijk wel vragen om problemen... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verdwenen | Ann1 | iPhone Apps | 4 | 23-12-10 17:45 |
Verdwenen geheugen | FectionNL | iPhone algemeen | 1 | 18-02-10 14:16 |
Applicaties verdwenen | xynta | iTunes | 20 | 07-09-09 13:28 |
Pakketjes volgen op de iPhone dankzij iTrac en Jiggy | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-04-08 15:23 |
|
|