DHL en de verdwenen pakketjes discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Was dat maar waar....mijn pakket kunnen ze nog steeds niet vinden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Was dat maar waar....mijn pakket kunnen ze nog steeds niet vinden |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb myus maar eens gemaild wat hun advies is op het moment. Of FEDEX een goeie vervanger is tijdelijk.
Ik heb nog nooit problemen gehad met verzendingen van myus maar dit schrikt toch wel af op het moment. |
|
||||
|
||||
Grample, Ben jij nu ook al slachtoffer van DHL geworden??? Damn, lijkt wel of het er met de dag meer worden
***** zeg |
|
|||
|
|||
Heb vandaag me geld teruggestort gekregen op me rekening.
Echt keurige afhandeling van MyUs! Niks anders dan lof. Er is een nieuwe Iphone nu via FedEx onderweg kost 10 dollar meer. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3 gitaren, dus grote pakketten, hardstikke zoek. Het wordt tijd dat de bazen een forse bonus krijgen.
|
|
||||
|
||||
over my us wil ik nog effe kwijt dat de eerste iphone die ik bestelde een week zoek was pas na 3 emails werd er gereplyed met 'we have located your iphone'
dus niet alleen DHL vind ik verdacht. |
|
|||
|
|||
bij myus zoekgeraakt begrijp ik hieruit? Niet gestolen dus. Kan in het verkeerde "huis" gelegd zijn
|
|
||||
|
||||
ja bij myus. deze iphone is uiteindelijk aangekomen en weer een ander gestolen bij DHL
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks for your email.
Your claim has been filed with DHL for the declared value plus shipping charges. Please allow up to 45 business for processing. I apologize for your loss and will update you when your claim has been settled. Thank you. Please feel free to contact us with any further concerns you may have. 45 werkdagen? Ik hoor hier verhalen dat het geld al binnen een weekje was gestort. Is het een fout, of kan het echt zo lang duren. Dat is gewoon 9 weken ! |
|
||||
|
||||
Het is een feit, mijn pakket met meer dan 2000 dollar aan spullen in komt nooit aan. Net bevestigd door DHL dat het gejat is.
Bedankt DHL !! |
|
||||
|
||||
ai, was het pakket verzekerd voor de volledige waarde?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien zijn ze het gewoon kwijt. Mijn zending, bestaande uit 3 pakketten was zoekgeraakt bij de douane-afdeling. |
|
||||
|
||||
1 zending, 1 pakket. Ze kunnen hem niet vinden dus gaan ze ervan uit dat het gejat is. Ik kan proberen om een andere onderzoek te laten starten dan gaan ze intern onderzoeken (beveiligings camera's enz) maar of dat waard is...
Pakket was wel verzekerd maar niet volledig helaas. |
|
||||
|
||||
vreselijk ik wacht ook nog steeds op bericht van my us
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kost ze teveel tijd/mankracht en kopen dat gewoon af, hoewel jij natuurlijk ook meebetaald. Ik zou dat op papier proberen te krijgen. |
|
|||
|
|||
Ik heb even een iets ander vraagje, het heeft er wel wat mee te maken:
Ik zit er toch maar aan te denken, ondanks de slechte verhalen om te gaan proberen 2iphones te bestellen via myus.com. Nou vroeg ik me af, als je dit met de post binnenkrijgt, en het gaat langs de douane, moet je dan wel of geen invoerkosten betalen, zoals je wel moet doen als je zelf op schiphol zelf aankomt en je wordt gesnapt. Zoja hoe werkt dit, hoe moet je het betalen zonder een extra heffing? en als ik het goed begrijp, is het het beste om het zo te doen: - bestellen en bij myus.com af laten leveren. - daar in dicrete verpakking, met afwijkende maat en andere beschrijving erop te laten versturen. - verzekeren voor het volgende bedrag: aankoop + verzendkosten. - het liefst met creditcard betalen(voor verzekering). ik hoor het wel |
|
||||
|
||||
beste hockeyboer,
succes met het lezen van dit topic. Zodra je dat gedaan hebt weet je precies hoe het werkt allemaal. https://forum.iculture.nl/f41/i...ebay-usps.html
|
|||
|
|||
Haha, DHL. Wat een grap.
Hoewel ze een goede customer service desk hebben zijn ze kwa organisatie een ramp. Ze hebben gewoon 3/4 van mijn pakjes in Amerika vergeten. Die kwamen dus een dag later. Ik vind dat DHL een goeie koerier is kwa tijd en service, maar dat ze kwa organisatie toch heel wat werk nodig hebben. Maar enfin, toch mijn pakje binnen gekregen, hoewel ik nu wel weet dat ik niet meer express shipping hoef te kopen. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verdwenen | Ann1 | iPhone Apps | 4 | 23-12-10 17:45 |
Verdwenen geheugen | FectionNL | iPhone algemeen | 1 | 18-02-10 14:16 |
Applicaties verdwenen | xynta | iTunes | 20 | 07-09-09 13:28 |
Pakketjes volgen op de iPhone dankzij iTrac en Jiggy | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-04-08 15:23 |
|
|