Ervaring levertijden? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal ik zou graag jullie ervaring willen weten als je net een nieuwe iPad hebt gekocht. Graag zou ik willen weten waar je hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ervaring levertijden?
Hoi allemaal ik zou graag jullie ervaring willen weten als je net een nieuwe iPad hebt gekocht.
Graag zou ik willen weten waar je hem hebt gekocht en hoe lang je er op heb moeten wachten. Ik heb de mijne bij de BCC besteld, zou 1 - 2 weken duren maar zit nu al 3.5 weken te wachten... Thnx alvast! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 mei 2012 om 20:38 ---------- Oeps heb het verkeerde topic gebruikt voor deze post, kan een mod dit verplaatsen of moet ik dat zelf doen? Zie er nergens opties voor staan...
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Bericht verplaatst (dat kun je inderdaad niet zelf)
(tip: meldt het een volgende keer aub via de "gevarendriehoek")
|
||||
|
||||
Okidoki bedankt XIII
|
Labels |
bcc, ipad, levertijden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Levertijden voor een iPad >4weken? | Blazez | iPad algemeen | 64 | 17-07-11 20:55 |
Huidige levertijden T-Mobile? | doctor | Odido (T-Mobile) | 328 | 09-03-11 15:36 |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
|
|