de oude iphone of de 3g iphone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hey wat kan ik het beste doen op de 3g iphone wachten of is er niet zo veel verschil. en als iemand weet wanneer de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
de oude iphone of de 3g iphone
hey
wat kan ik het beste doen op de 3g iphone wachten of is er niet zo veel verschil. en als iemand weet wanneer de 3g uitkomt wil dat er bijschrijven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik zou wachten. Er is namelijk ongeloofelijk veel verschil. 5 megapixel camera,100 gig geheugen,gps met tomtom.
Eind mei begin juni in Stores. Prijs, zo rond de 400 euro. Dus ja wachten!
|
||||
|
||||
ok bedank voor je reactie
|
|
||||
|
||||
niemand weet wanneer de nieuwe iphone komt,niemand weet de specs en niemand weet wat ie gaat kosten, wat wil je dan bereiken met dit topic?
|
|
|||
|
|||
Lol..hij gelooft 't ook nog
|
|
||||
|
||||
nee maar 100 gb kan nooit maar 5 megapixels kan denk wel
|
|
|||
|
|||
Moet je zelf weten.
|
|
|||
|
|||
Apple zou nu wel heel dom zijn als ze een nieuwe iPhone uitbrengen zonder umts. Dus 3G zit er waarschijnlijk wel in. De rest is gokken. GPS? Betere Camera? Groter geheugen? Dunner? Betere batterij? Steve mag het weten!
|
|
|||
|
|||
Nu, een paar maanden later is alles bekent. Ik weet dat de grootste verschillen 3G, GPS en het uiterlijk zijn. Zijn er nog andere verschillen?
TriXal0ne |
|
|||
|
|||
Het vorige model heeft een aluminium achterkant en de 3G heeft een kunstof achterkant en lijkt iets dikker.
|
|
||||
|
||||
mijn menig
ik weet nie wat het is maar ik heb het niezo op die nieuwe...
|
||||
|
||||
Nooit terug in de tijd gaan altijd met de tijd mee gaan!!
3G dus. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup sms oude iPhone en terugzetten op nieuwe iPhone | lvc | iPhone algemeen | 10 | 08-03-10 11:18 |
Backup van oude iPhone, op een nieuwe iPhone zetten | jstokman | Archief | 3 | 02-02-10 18:13 |
Legale iphone syncen met reservekopie oude (illegale) iphone | Jelle Huysmans | iTunes | 0 | 06-12-09 03:39 |
|
|