iPhone 5 pre-orderen vanaf wanneer in NL discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is 00:07, geen pre-order dus vannacht. Hopelijk morgenochtend.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is 00:07, geen pre-order dus vannacht. Hopelijk morgenochtend..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoelaat denk je dan? 9.01?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat er geen pr order komt, anders had Apple het vast al lang aangekondigd....
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar heeft Apple volgens mij ook niets van te voren gemeld,maar startte de voorverkoop wel een week vooraf. Dat zou betekenen dat de 5 vandaag in de voorverkoop gaat voor Nederland. Ik verwacht dan op of rond 09:00. Vorig jaar stond om 10:30 de post op iphoneclub dat de voorverkoop was gestart. Zoek maar terug: die dag veel berichten dat het toestel bij alle grote operators te bestellen was en het bericht dat ie in de online Apple store stond
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone 5, nano sim, pre-order |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4s nu te pre-orderen in NL Apple Store | jvanlith | Koopinformatie Nederland | 5 | 28-10-11 13:10 |
iPhone 4S pre-orderen. | RubiksKjoeb | Koopinformatie Nederland | 5 | 15-10-11 15:49 |
Icoontjes iphone 4 orderen | kriss | iPhone algemeen | 3 | 31-10-10 00:06 |
Windows: iTunes: Album art en orderen vraag | sanders | iTunes | 0 | 23-09-09 22:50 |
Onduidelijk vanaf wanneer je voor iets betaalt | Charlize | iPhone algemeen | 6 | 23-08-09 20:47 |
|
|