iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt, je krijgt meteen een gratis nano-sim in de Store. Ze activeren hem ook meteen in de winkel, zodat je naar buiten loopt met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klopt, je krijgt meteen een gratis nano-sim in de Store. Ze activeren hem ook meteen in de winkel, zodat je naar buiten loopt met een werkende iPhone 5 ;-)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had gister de apple store Amsterdam gebeld en ze zeiden mij dat ze de iphone 5 niet op voorraad meer hadden, weet iemand misschien wanneer ze op voorraad komen?
|
|
|||
|
|||
@Roos79
KPN rekent hier toch echt een euri of 20 voor. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gister (tegen begin van de middag) ook de Apple store Amsterdam gebeld en mij werd verteld dat de iPhone 5 16 GB wit nog ruim op voorraad was en ze sowieso de dag konden doorkomen. Ik moest namelijk vanuit Groningen komen, dus wou wel zeker weten dat ze beschikbaar waren. Uiteindelijk ben ik ivm werk toch niet naar Amsterdam gegaan. Maar nu ik jouw berichtje lees ben ik blij dat ik niet meer ben geweest, want het had waarschijnlijk geen nut gehad.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Balen dat de voorraad zo snel op is gegaan bij de Apple store A'dam!
Ik vraag me af of het niet sneller is om de IPhone gewoon via de online Apple Store te bestellen omdat vanaf vandaag de levertijd nog maar een week is! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben ook dagelijk bezig om aan te melden op de apple site : Zwart 32GB
Wil 'm zelfs met abonnement .. Geen reactie. En volgens mij is het kansloos om te gaan rijden zonder een reservering. Via websites is ie ook niet te krijgen Iemand die nog wat weet? Randstad
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ligt het aan mij of is online reserveren voor ophalen iPhone 5 in A'dam Apple Store niet meer mogelijk. Ik zie geen link op de Apple pagina die daadwerkelijk een reservering toelaat, en ook met de app krijg ik telkens te zien dat iPhone niet te reserveren is. Kan iemand dit bevestigen?
|
|
|||
|
|||
Tja idd heb het ook zelf nog eens geprobeerd . Maar de pagina die ik kreeg hier in deze topic wijst gewoon door naar de Nederlandse Apple store om online workshops bij te wonen
|
|
|||
|
|||
Reserveren werkt al een paar dagen niet meer.
|
|
|||
|
|||
Dan heb ik nog over 3 weken geluk gehad
|
|
|||
|
|||
heb iphone 5 32 gb wit zondagavond besteld via apple online krijgt hem morgen binnen, super snel nu
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|