iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Niemand mail uit Amsterdam? Ik heb mail gekregen voor 2 x 16gb zwart mar laat deze schieten ik heb geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Yeah baby!!
|
|
|||
|
|||
Vandaag raak!! 4 reserveringen .4 keer x 1 32 gb zwart.
|
|
|||
|
|||
Yeah baby!! 32 gb zwart!
Tot hoe laat is die hut open?. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Kijk ik net in mijn SPAM box van Gmail, zit er een mail in van de reservering bij Apple Store van 9 november voor 16GB zwart. Verlopen natuurlijk. Pffff......zoveel moeite en dan naait Google me alsnog
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Joeri75; 15-11-12 om 02:04. |
|
|||
|
|||
Doe die hyperlinks maar snel weg makker, anders kan iemand uw bestelling nog annuleren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand dat ik in de Apple store Amsterdam kan pinnen of betalen met bankkaart ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oké goed om te weten . Bedankt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben ook terug uit Amsterdam . Heb nog iemand blij kunnen maken met een reservering.
Gelukkig dat nu meer mensen sneller aan een iPhone kunnen komen. Kunnen de handelaartjes weer wat anders gaan zoeken om geld te verdienen over andermans rug.;-) |
|
|||
|
|||
Ik zoek dit weekend mijn kans te wagen bij de applestore van geneve. Kennis van mij komt daar maandagnamiddag aan en blijft tot woensdagnamiddag.
Dus zondag reserveren en evt. maandag indien het de zondag niet lukte. Wanneer, rond welk uur, kan je een bevestigingsmail ontvangen van de reservering? Iemand ook een idee of het afhalingsuur ook wordt vastgelegd en wanneer dit meestal is? dank |
|
|||
|
|||
Mail net gehad van apple haha
|
|
|||
|
|||
20:53 uur 2x iphone 5 16gb zwart eindelijk raak!
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|