iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem gister opgehaald, 16GB iPhone Zwart. Hoefde de mail en legitimatie niet te laten zien, me naam was voldoende. Heb hem wel even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb hem gister opgehaald, 16GB iPhone Zwart. Hoefde de mail en legitimatie niet te laten zien, me naam was voldoende. Heb hem wel even uitgepakt daar en toen zag ik wat dutsjes op de zijkant, kreeg gelijk een andere mee
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu al 6-7 weken aan het wachten op mijn Iphone maar kreeg hem maar niet terwijl vrienden hem wel alllemaal kregen (had bij Phoneshop besteld) dus maar geannuleerd en via de reservering's site geprobeerd alleen heb ik na een week nog steeds geen geluk dus dan maar bij apple store bestellen en 3-4 weken wachten..... had hem als 1 van de eerste besteld en krijg hem nu als 1 van de laatste.... zucht
|
|
|||
|
|||
bij T-Mobile is de levertijd voor de iphone 5 16gb wit of zwart 2 werkdagen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
centralpoint.nl heeft er net heel aantal op voorraad gekregen direct de 64gb besteld..
|
|
|||
|
|||
Jo gasten gisteren voor het eerst gereserveerd voor een Iphone 5 MET abonnement en ja hoor gelijk raak! Ik kreeg gisteravond mail en sta nu as we speek in de Apple store met me nieuwe Iphone los! Ze deden totaal niet moeilijk.
|
|
|||
|
|||
Je krijgt er hoe dan ook gewoon gratis een Nano-simkaartje bij als je dat vraagt!
|
|
|||
|
|||
En voor de 3e keer een zwart 16gb reservering in mijn mailbox!
Blijft een leuk spelletje. Eenmaal andermaal... |
|
|||
|
|||
ik hier weer niets...
Hoe doe je dit dan? Vast,los? Hoeveel adressen? Zelfde Ip adres? Tijdstip reservering? Word nog net niet gek!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Los 1 adres 1 ip adres 15:15 gereserveerd ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2012 om 21:09 ---------- Wauw, iedereen is al voorzien van een iphone 5!? Normaal als er een reservering weggegeven wordt staat het vol. Dan annuleer ik m |
|
|||
|
|||
ik heb een reservering voor morgen.
zwart 16gb. voor een leuke attentie mag je hem overnemen. |
|
|||
|
|||
Na wekenlang dagelijks reserveren bij de Apple Store in Amsterdam heb ik zojuist eindelijk een mailtje ontvangen. Ik koop de iPhone 5 los, dus zonder abonnement.
Nu heb ik vorige week een overstap gemaakt van T-Mobile naar Simyo met nummerbehoud. Mijn nummer wordt pas op 10 december overgezet naar Simyo. Tot die datum bel ik nog met T-Mobile. Bij de aanvraag voor nummerbehoud heb ik het simkaartnummer van T-Mobile moeten opgeven. Je voelt mijn vraag waarschijnlijk al aankomen... Als ik bij de Apple Store een nieuwe T-Mobile-nanosimkaart in de iPhone 5 krijg, dan heeft die sim een ander nummer dan het simkaartnummer, dat ik heb opgegeven bij de aanvraag van nummerbehoud. Loopt dan op 10 december de portering van mijn nummer naar Simyo in de soep? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad een optie, maar ik denk dat de Apple Store geen simkaarten gaat knippen.
|
|
|||
|
|||
@Kokker.Jann91
Het is dat ik een zwarte 32 gig wil ..anders had ik de reservering wel overgenomen. |
|
|||
|
|||
Ik heb zonet ook een mail gekregen dat ik er eentje gereserveerd is voor mij.
In de mail staat: "Een overzicht van alles wat je mee moet nemen als je je iPhone komt ophalen" met link naar deze pagina: Apple Store - iPhone, een pagina om je abbonement te kiezen.. Ik ben bijna zeker dat ik een simlock-vrij model heb gekozen, maar ik vind het nergens terug in de mail. nu begin ik zelf al te twijfelen.. hebben jullie dit ook gekregen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik reserveer elke dag en tot op heden niks, op 22-10 voor mezelf een zwarte 16GB online via Apple besteld en die komt tussen 16-22 nov en nu dagelijks voor mijn vriendin een witte gereserveerd en nu eindelijk beet! 20:51 mail gekregen, vanochtend om 9:30 gereserveerd! Morgen dus naar Amsterdam!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|