iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gollem als dat zo is ga ik denk ik overstappen naar een ander toestel Niemand houdt je tegen!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2012 om 20:21 ---------- hoe laat??? |
|
|||
|
|||
Echt kom op Apple 6 weken.... Ik ga ze morgen bellen want mijn toestel houdt het niet meer uit
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook benieuwd of VoltrefferVick echt een mail heeft ontvangen!
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het genoeg zegt dat niemand anders van het hele forum mail heeft gehad
|
|
||||
|
||||
Zal jullie morgen foto'tje laten zien van 2 gesealde phones boys
Mail om 2@14 ontvangen 1045 gereserveerd |
|
|||
|
|||
Dit heel gedoe maakt me echt erg pissig loop hier nog met me blackberry bold 9780 die al helemaal kapot is en het nog geen uur volhoud zonder een lader, dus besloten de iphone 5 te bestellen. De site waar ik hem online besteld heb zei donderdag nieuwe voorraad te krijgen maar ook niks meer van hun gehoord en ook elke dag de reservering van apple store geprobeerd maar ook geen geluk pfff.... Apple had dit kunnen voorkomen door eerder de productie te starten :S.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vul al geruime tijd elke dag de reserveringspagina in, zonder resultaat, net zoals zo velen bij dit forum. Het is gewoon van de zotte, dat je moet bedelen om alsjeblieft een iphone te mogen kopen. Arrogantie ten top van Apple! Misschien zouden we allemaal massaal over moeten stappen naar een concurrent. Wedden dat ze dan wel ineens leverbaar zijn!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone 64gb zwart besteld op GSMpunt.nl - Koop telefoons en alle accessoires voor uw GSM! Gratis Thuisbezorgd die zeiden 2 weken geleden dat ze donderdag nieuwe voorraad binnen zouden krijgen. Had ze van de week nog een keer gemaild om te kijken of dit nog het geval was en ze zeiden dat ze inderdaad nog donderdag 18oktober de voorraad verwachtte. Dus heb ze vanochtend nog een keer gemaild of de voorraad al binnen is en sindsdien niks meer van ze gehoord.
|
|
|||
|
|||
volledige bullshit, samsung verkocht ook miljoenen galaxy s3 toestellen in de eerste weken. Voorraad problemen? Nope...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|