iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus met Abbo ook niet op te halen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dus met Abbo ook niet op te halen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En de lijnen zijn weer gesloten. Bedankt voor het meespelen en tot de volgende ronde.
|
|
|||
|
|||
Net toch nog even langs de apple store geweest waarbij ik ongelukkig weer naar huis ging ''helemaal uitverkocht''. Ook nog even de site gebeld waar ik het online heb besteld (GSMpunt) en die zeggen nu ook dat de levering vertraagd is naar volgende week. Dus nu nog maar hopen op de reserveringen
|
|
|||
|
|||
Te echt absurd dit, of is dit normaal met iphone? Ik heb er nog nooit 1 gehad
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar was t idem....
Enige verschil is dat er nu een store is.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Willen ze schaarste creëren? Dat gaat dan wel goed fout want hun aandelen gingen flink naar beneden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tevens had ik ook toen al eerder besteld en werd hij keurig in de week geleverd die gemeld was! Hij was toen wel al los verkrijgbaar bij meerdere winkel dus ook de op tijd bestellers hadden hem later dan dat hij in de winkel lag! Daarbij wisten degene die hem via internet bestelde dat de levertijd enkele weken was dus dat je hem later heb is geheel eigen keus |
|
|||
|
|||
Raar dat ze dat hebben aan gepast
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het systeem klinkt heel handig, raar dat ze dat hebben aangepast
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar je kon eerder toch na aankondiging meteen reserveren? Of heb ik het verkeerd begrepen
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|