iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft thanx voor je tip, daar ook maar besteld Waarom daar dan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
omdat het een betrouwbare webwinkel isDenk dat ze nog niet veel bestellingen hebben....gelukkigNiet veel mensen kennen die webwinkel
De Apple iPhone 5 Simlockvrije Telefoon bij GSMpunt.nl ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2012 om 21:10 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij apple Laatst gewijzigd door Glod; 18-10-12 om 22:22. Reden: Foutje |
|
|||
|
|||
denk dat hun nog niet veel bestellingen hebben, is een voorgevoel. Denk dat je best wel kans hebt dat je hem daar binnen 2 a 3 weken hebt
Gelijk besteld daar, bedankt voor de tip darkrich!! Bel eens even morgen of ze meer weten over wanneer ze voorraad krijgen. |
|
|||
|
|||
Is deze betrouwbaar als in thuiswinkel of een ander keurmerk?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De 23e begint aardig dichtbij te komen.. Nu maar hopen dat dat niet vertraagt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ti's niet eenmaal en dan afwachten maar... Oeps jeetje en dus geld kwijt? Oww en vraag me af meerdere hebben hun profiel al aangepast naar de 5 maar hebben nog helemaal geen 5 dus? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee ik ben nog steed niet gebeld/ gemaild...vind het wel raar als het klopt dat voltrefferVick er dan 2 kan ophalen! |
|
|||
|
|||
of gsmpunt.nl al veel bestellingen heeft, geen idee wel heb ik daar een bestelling sinds 25 september en kreeg ik dit emailtje op 28 september toegestuurd;
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb net van iemand gehoord die apple heeft gebeld en die zij dat de iphones vanaf volgende week weer volop leverbaar waren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben gisteren nog bij de Apple store geweest. Ze krijgen wel gewoon voorraad binnen. Blijven reserveren dus
Wauw wat is de iPhone 5 toch mooi zo in het echt |
|
|||
|
|||
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2012 om 09:11 ---------- Even gebeld met gsmpunt.nl die hem ook los verkopen, die hebben een levertijd van een aantal weken. Ook voor de mensen die hem al betaald hebben. |
|
||||
|
||||
Zo, boys, ik sta nu beneden, even ingelogd op Ipadje.
Met in mijn hand....... tasje met 2 Iphones, yihaaaaa tijdens het wachten op mijn Iphones kwam de regiomanager van de benelux aangelopen. Even een praatje gemaakt met de beste man, aardig kereltje trouwens. Er wordt zoals we al vermoedde dus idd geloot, maakt niet uit of je dus om 9.01 of 16.59 reserveert. Ook wordt er wel degelijk gelet op ipadressen, zelfde emailadressen en hij zei dat ze nog een manier hebben om te zien of zelfde persoon meerdere reserveringen maakt maar daar wilde die niet over uitwijden. Wat de voorraad betreft, er is dus genoeg voorraad en Apple laat mensen bewust reserveren en loot er een aantal uit. Dit dus om een hype te creeeren!!!! Dit was mijn live report uit de Apple store Ik ga lekker met mijn telefoontje spelen. Over en uit! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En weer gereserveerd, zowel de witte als de zwarte. (Gisteren beide gezien en het maakt me echt weinig uit meer.)
Ook in oberhausen gedaan. Lukt t zondag nog niet , dan ga ik m bestellen |
|
|||
|
|||
lees eens verhaal hierboven, reserveren 2 iphones op 1 ip adres is al not done....
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|