iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door roeliej92 Dat slaat echt nergens op. Ik bedoel hallooo, het is oktober. Wie gaat er nou BBQ-en in oktober? Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ontopic: gereserveerd. Toch ook maar een online besteld, voor de zekerheid. Ik MOET er een hebben vóór december, ivm declaratie enzo. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
gister was wel goede dag, hoop mensen met reacties hier
zou het betekenen dat ze vanaf nu meer mensen blij kunnen maken? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hemel, na een week proberen heb ik besloten een paar weken achterover te leunen. Mijn grootste zorg is eigenlijk de 'quality control' dat Foxconn/Apple nog niet helemaal onder controle heeft. Er zijn mij teveel verhalen over iPhone 5's die niet helemaal zonder krasjes in de doos zitten. En dat is het uiterlijk nog maar. Wie weet hoe stevig alles van binnen zit? Het is een nieuw product met een nieuwe productielijn. Over een paar weken loopt alles op rolletjes en dan koop ik er wel één, zonder reserveringssysteem en, hopelijk, zonder krasjes en rammelde knoppen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ok gelukkig dat je reservering kon ophalen dan! |
|
||||
|
||||
heb je nog een poging gewaagd Jantje vandaag?
|
|
|||
|
|||
Wat ik wel vreemd vind is dat mensen die hem nu reserveren hem gewoon op kunnen halen, terwijl dat veel mensen die hem de 28e online hebben besteld nog 2-3 weken moeten wachten op hun telefoon.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ja vind het ook echt een theorie van 'lik mn vessie'
maar goed, scheelt ieder geval weer een reserveringsplekje |
|
|||
|
|||
Dit komt omdat de apple store online, en de applestore in bijvoorbeeld Amsterdam los van elkaar staan. De ene winkel heeft wel voorraad, de andere niet. Apple heeft de store in Amsterdam gewoon meer prioriteit gegeven.
|
|
||||
|
||||
En dan hebben we hier nog mazzel
Duitsland is al weken zo goed als leeg |
|
||||
|
||||
Ik heb sinds vandaag ook problemen met reserveren.. via Chrome bijvoorbeeld wel, via Safari niet. Dacht eerst misschien aan IPblock, want Safari op iPhone4 doet hij niet via Wi-Fi. 3G wel.. maar via Chrome deed hij het nu dus ook.
Anyway, waar het op neer komt is dat we elke dag voor niks reserveren. Er wordt wel gezegd elke dag levering in A'dam, maar wie zegt dat dit werkelijk zo is.. |
|
|||
|
|||
Elke dag zijn er wel mensen die een iPhone op kunnen halen, dus ik neem aan dat het wel waar is dat er wat voorraad binnen komt/vrijgegeven wordt voor de reserveringen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Foei Scoop! en Foei Dr Decibel! |
|
|||
|
|||
Heb het vanaf donderdag geprobeerd, maar geen succes gehad.. Vandaag was ik helaas te laat voor een zwarte 16GB.. Morgen weer een kans
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
vandaag opgehaald
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|