iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ook gereserveerd om 9 uur, moet morgen in adam zijn. Hopen dat het lukt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja ook gereserveerd om 9 uur, moet morgen in adam zijn. Hopen dat het lukt!
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Me broertje. me zusje me zwager.. die zijn er ook
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 06-10-12 om 10:20. Reden: spelling |
|
||||
|
||||
Ik moet ook voor mijn broer bestellen, die heeft er ook nog geen 1...
|
|
|||
|
|||
Heb het idee dat er niks komt vandaag aan voorraad, is in geen enkele zaak op zaterdag. Maja, toch ingeschreven stipt 9 uur. 16 gb wit Ga me zoiezo morgen niet inschrijven, op zondag komt zoiezo geen voorraad.
|
|
|||
|
|||
En nu de grote vraag;
Wie gaan er allemaal bellen voor de nodige verwarring ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo chil van jullie dat je elke dag om 9:00 uur opstaat (in scoop1 geval tot 9:00 uur opblijft ) om voor je broer (tje) te reseveren.
Die van mij is te lui om voor mij te doen en ik maar gereserveerd en ook voor hem en hij mag zo ophalen. Hoop dat jullie lukken ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2012 om 10:01 ---------- Volgens mij bezorgen ze toch niet in de weekend dacht ik. Kan het fout hebben |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
is alweer 'oud nieuws' 'Geen staking bij iPhone 5-producent' | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus nu ligt de verwarring in China, is er nu wel of niet een staking gaande? Misschien dat de forumgenoten alhier die nog de moed durven op te brengen om te bellen met de Applestore om te vragen hoe het zit met nieuwe voorraden ook de vraag durven stellen hoe het nou zit met die staking. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of ze moeilijk doen als je de gereserveerde iPhone één uur eerder gaat ophalen dan de tijd die je hebt gereserveerd?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bron: Tweakers |
|
|||
|
|||
Je kan toch ook de ophaaltijd wijzigen..?
Waarom doe je dat niet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah, bummer..
Ik zou dan even bellen. |
|
|||
|
|||
ook hier een reservering om 9u.
nu weer wachten voor een mail. Scoop1 ben eens over het elke dag opnieuw reserveren, Apple kan de lijst volgen en niet elke dag een loting maken. Slaat nergens op. maar ja we zien het vandaag misschien lukt het wel. nu afwachten |
|
|||
|
|||
Nog niemand die gebeld heeft
|
|
|||
|
|||
Ja, heb gebeld.......
1000den reserveringen per dag en soms een voorraad van 60 Schiet lekker op zo. |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|