iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Had ook 9u gereserveerd. Nix gehad man :-(( Wat eeen PECH zeg :-((( Gefeliciteerd die mensen die mail hebben gehad Geniet van je iPhone...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Had ook 9u gereserveerd.
Nix gehad man :-(( Wat eeen PECH zeg :-((( Gefeliciteerd die mensen die mail hebben gehad Geniet van je iPhone Laatst gewijzigd door scoop1; 05-10-12 om 21:21. Reden: Xtra info |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
goffer... hoor ik net me mailgeluidje.. ik denk "jaaaa zou ik dan ook...?"
is het 1 of ander kutmailtje van van der valk.... |
|
|||
|
|||
Wit 16GB los gereseveerd maar nog geen mail Direct om 09:00 gereseveerd.
|
|
|||
|
|||
Alle mensen die hem morgen op kunnen halen, Gefeliciteerd! En veel plezier met de aankoop.
Ik heb helaas geen mailtje gehad, iets over 9 gereserveerd door wegvallend netwerk op me iPhone 3g in de bus... Wil hem zo graag hebben |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al geruststelling: gereserveerd op Wi-Fi van universiteit om stipt 9 uur. Geen email gehad. Ben wel teleurgesteld. Ik ga niet meer steeds reserveren. Wacht wel 3 weken.
|
|
|||
|
|||
Duidelijk is het volgende, 32 gb wit en 16 GB zwart dus binnen gekregen vandaag!
|
|
|||
|
|||
Vanuit Oberhausen werd de laatste mail ook pas om 5 voor 9 ontvangen..
Er is nog hoop! :') |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tweakers forum, ga maar zoeken op twee dagen terug
Verder was het ook spottend bedoeld.. |
|
|||
|
|||
ja het is eigenlijk belachelijk, iedere dag om 9 uur moeten opstaan omdat je een apparaatje van 670 euro wilt. als je er bij nadenkt, snap je dat Apple goed met de hype omgaat. Bewust vooraad achter houden
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ook hier nog niks gekregen. . was al drie dagen om 9u. UUUUUURRRRRRR.
Gefeliciteerd voor de gene die een mail hebben ontvangen. Wie weet misschien ben ik op de volgende ronde. |
|
||||
|
||||
ECHT belachelijk ja... wie staat er nou om 9 uur op????
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of je in de Apple store in Amsterdam zo'n verloopstukje kan kopen voor je oude 30 pins connector?
Volgens mij niet he, en dat zou echt maar 1 ding kunnen betekenen, dat ze de drukte - om welke reden dan ook - niet hadden verwacht. Ik bedoel, die dingen zijn toch essentieel als je een nieuwe connector gaat aanbieden bij de iPhone 5? Geen mail gehad, stipt om 9 uur een zwarte 64GB "gereserveerd", morgen weer een dag! |
|
||||
|
||||
Iedereen die een mail ontvangen heeft: gefeliciteerd!
Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of iedereen die een afhaal e-mail ontvangen heeft ook al een bestelling had staan in de online Apple Store. |
|
|||
|
|||
inmiddels duidelijk dat ze random doen loten, bevestigd op tweakers. duidelijk dus
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Die heb ik ja En voor de mensen die een bewijs willen, ik zal morgen een foto laten zien van de telefoons ;-) |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een mail gekregen!! heb 2 witte 16 gb simlockvrij om 9:00 uur gereserveerd.
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|