iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Er waren er zat die ook commentaar op het tijdstip van afhalen hadden Geef 'ns een recente post? Ben ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik vind echt jammer mang.
We reserveren verdomme elke dag en handje vol mensen die na ons hebben gereserveerd krijgen voorrang. Echt boos om te worden :-( |
|
|||
|
|||
Ach, als ik 'm dinsdag in Amsterdam kan ophalen ben ik tevreden
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dit werkt niet in het voordeel van de verwachte levertijd eind oktober.
Duizenden werknemers in een Foxconn-fabriek in China waar de iPhone 5 wordt gemaakt, zijn vrijdag in staking gegaan. De productie van de smartphone in de fabriek is stil komen te liggen. Dus toch maar weer de dagelijkse reservering doen en hopen dat........ |
|
||||
|
||||
Citaat:
*zucht* |
|
|||
|
|||
Hoewel jullie er niks aan hebben, leef ik toch met jullie mee!! Ik zat hier ook elke dag in te posten en te lezen..(nog steeds elke dag trouwens)..Weet precies hoe het voelt!! Irritant man als je geen mail krijgt..Kop op voor iedereen!!
|
|||
|
|||
En weer gereserveerd.....
|
|
|||
|
|||
weer gereserveerd
|
|
|||
|
|||
en weer 1 weg klokslag 9 uur... and now we wait
|
|
||||
|
||||
Ik ook. Vraag me alleen af of er überhaupt wel nieuwe voorraad binnenkomt op zaterdag...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
here the same
ps. oberhausen reservering werkt niet of ben ik gek Laatst gewijzigd door scoop1; 06-10-12 om 10:04. Reden: info |
|
|||
|
|||
Vreemd, elke keer als ik probeer te reserveren geeft de website een error als ik op de verzendknop druk :S
[edit] Blijkt dus een ip block te zijn. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat mij de afgelopen dagen opvalt is dat als er toestellen 'los' worden verkocht dat het 16/32 GB toestellen zijn terwijl ik nu juist op de 64 GB aas. Weet iemand of er de afgelopen week losse toestellen met een capaciteit van 64 GB zijn verkocht via het reserveringssysteem?
|
|
||||
|
||||
Scoop, moet jij niet slapen? Je was om half 4 nog wakker man!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
als je dat zo zeker weet dan: gewoon met Safari op 3G dan bestellen.. gaat makkelijk.. ook gedaan... ps. heb je internet explorer probeer? |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|