iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thescorpio Nee heb gélukkig geen aandelen in Nokia hahaha. En had inderdaad ook 'liever' een iPhone 5 gekocht. Maar ik hecht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb nu een week een lumia 800 geleend omdat ik mijn iphone verkocht hebt.
Het is een uitermate teleur stellende telefoon! (Zacht uit gedrukt) Ontopic!!! |
|
|||
|
|||
Mag je de tijd zelf bepalen wanneer je de telefoon op kan komen halen? Of zit je aan een marge vast die de Apple store stelt?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik nu ook al twee weken een WP7-telefoon omdat ik mijn iPhone verkocht heb. Ooit gekocht voor een habbekrats omdat ik in de veronderstelling was dat het iOS het best zou benaderen. Wat een misvatting. Ik heb nog 100x liever Android. Verschrikkelijk OS.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb vandaag mijn mail gehad na een weekje proberen. Ik heb de witte 32 gb besteld. Had ook een zwarte besteld omdat het mij niet uitmaakt welke kleur het zou worden.
Het is dus de witte geworden, achteraf wel blij mee omdat daar minder snel beschadigingen op komen lijkt me. Wat beter is voor de verkoop als de iphone 5s of 6 uitkomt. |
|
|||
|
|||
Scoop toch een handelaar? Mag hij dit nader uitleggen.
Op tweakers poste hij dit; Ik heb oook Mailll morgen ophalen. ik heb 2x iPhone 5 Wit 16GB Gereserveerd. Dit was om 09.01u Met Safari op iPhone 4 Mail ontvangen op 19.41u me 700 ff verdubblen zo . |
|
||||
|
||||
Citaat:
die moet verdubbeld worden.. want ik moet er 2 nu kopen.... kijk de laatste comment op pagina 148 daarova praat ik om te verdubbelen.. niet verkopen en winst maken ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2012 om 00:50 ---------- From: Apple (concierge@insideapple.apple.com) Sent: Sunday, October 07, 2012 19:41:15 AM To: Scoop1
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 08-10-12 om 01:44. Reden: xtra info |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gekkies. Oh ik ook geen mail. Maar ik had er even geen zin in vandaag. Vandaag weer een kans jongens!!!! ;') |
|
|||
|
|||
Ik zit alweer klaar om voor de achtste keer te gaan reserveren. Hopen op succes.
Als ik vanmiddag thuis ben van school (1 uur) dan zal ik de applestore eens bellen over hoe de zaken ervoor staan. Ik laat jullie het weten! |
|
|||
|
|||
Bij mij blijft de reserveringspagina offline... andere mensen hetzelfde?
|
|
|||
|
|||
Ben eens benieuwd, weer gereserveerd om 9 uur stipt
|
|
|||
|
|||
Lekker hoor, ik kon niet om 9u via safari reserveren. Nu nog niet. Chrome deed het wel om 9.02u... pfft!
|
|
|||
|
|||
Ik kan nog steeds niet reserveren via internet explorer, safari, chrome en firefox watf is er nu weer met dat *** apple aan de hand ik begin me zakken er vol van te krijgen
|
|
|||
|
|||
Lukte mij ook niet direct om 9 uur vanaf mijn iPhone, een keer safari afgesloten en toen lukte het wel. And now we wait again....
|
|
||||
|
||||
Bij mij geen problemen met Safari op de MacBook. Wederom stipt om 9 uur gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Het "openen" van de site gebeurt client-side, dus het moet aan je browser liggen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen probleem. Via safari imac en via google chrome macbook. Stipt om 09:00. Hopelijk nu een keer geluk.
|
|
|||
|
|||
Ik had afgelopen vrijdag reservering gedaan (9:00:20 ongeveer), witte 16gb.Kreeg rond 20:00 een mail dat ik hem zaterdag op kon halen.
|
|
|||
|
|||
In het kader van: Iemand moet toch wel bellen?
Na 25 minuten was ik aan de beurt bij de Apple store hotline. Reserveringen zijn bij sommige mensen wat problemen mee idd, geen idee waar dit ligt. Reservering afwachten of ik er bij zit iig. Thats it folks. Toffe gozer. "Je weet vast waar ik voor bel he?!" Hij: "haha, jaja" "Nou, ik heb een vraag over die nieuwe macbook pro's" hahaha, toen wassie ff stil hoor. Anyway; afwachten ;D |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|