iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) shit, weer na 6 dagen geen mail....pffff ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2012 om 19:48 ---------- Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door luidje uhmm ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
shit, weer na 6 dagen geen mail....pffff
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2012 om 19:48 ---------- het is altijd 19.41.... en daarna niks meer, pfff |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Witte 32gb! Vanochtend 9:02 gereserveerd, 19:41 mail van apple.
(Na 5 dagen tevergeefs voor een zwarte 32gb in de loterij te hebben meegedaan) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weer niet, morgen maar proberen weer dan
|
|
|||
|
|||
Toch gek dit, ik reserveer om 09u00, witte iPhone 32gb en ik krijg niets... Blijkt dus toch niet op volgorde van reservering te gebeuren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oh sorry mannen. nee simlock vrij gewoon los
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is gewoon random.
|
|
|||
|
|||
Wederom om 09:01 gereserveerd, wit en wederom geen mail :-(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je zou spontaan een andere bestellen maar ik wil een zwarte 32GB!! van harte iedereen die geluk heeft!!
|
|
|||
|
|||
misschien heeft het wat te maken met beginletter achternaam, mijne begint met een B. en ik reseveer vanaf t kon. en misschien chekken ze ook hoe vaak een ieder reseveert. ik ga morgen wel vragen hoeveel ze per dag uitgeven. ik ben gewoon geil geworden mannen. geil van enthousiastme
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2012 om 19:54 ---------- om 3 over 9 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo net mijn iPhone opgehaald. Nog steeds belachelijk druk daar. Je moet echt zoeken naar een blauwhemd om geholpen te worden. Werd van boven naar beneden gestuurd, en beneden wilde ze me weer naar boven sturen... Ik was sjacherijnig dus zei ik dat ik dit niet klantvriendelijk vond. Toen ging die rastafari dude iets vriendelijker doen en uitzoeken hoe of wat. Later zei hij dat dit nieuw wa voor hem, dat ze alweer contractvrij verkocht werden. Ik dacht bijna dat ze moeilijk zouden doen, maar alles was ok.mze hoefden niet eens mijn id te zien. Hoe dan ook.mmijn indruk is dat het daar nog belachelijk chaotisch is, maar eindstand, ik heb die iPhone 5 !!!
|
|
|||
|
|||
haha denkt t ook niet. tis gewoon geluk ofzo
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|