iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iampeter Dit weekend ben mijn iPhone 4 kwijtgeraakt in Amsterdam, en ja findmyiphone werkt zeer zeker maar wat heb je eraan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Ik was al gestopt met reserveren maar voor de rest is dat hier wel een grote shock denk ik. Ik zal de berichten van "ik heb een 16 GB Zwart gereserveerd" wel missen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik had al een bericht gestuurd met find my iphone maar geen reactie. Gisteren avond bleek ie ineens gevonden te zijn in de buurt van het vondelpark tot mijn verbazing. Ik heb hem toen maar op afstand gewist omdat er toch nog geen contact opgenomen was en dat ook niet meer leek te gebeuren. Dus nu maar hopen dat ik snel aan de iPhone 5 kom.
|
|
|||
|
|||
Het kan niet
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Scoop
Waar zit je We hebben je nodig 😃 |
|
|||
|
|||
Echt amateuristisch van apple vind ik dit andere woorden heb ik er niet voor
|
|
|||
|
|||
He bassie D: dit is niet leuk.
|
|
|||
|
|||
Zou iemand Apple kunnen bellen hoe lang dit weer gaat duren?
|
|
||||
|
||||
apple store net gesproken....
ze wisten vn niks van de website... ze zijn nu hard bezig dit op te lossen.... hou het komende uren in de gaten... maaar 2 medewerkers waren zeker van hun zaak dat er vandaag geen iPhone 5 op voorraad was voor de losse verkoop (lijkt me dan logisch waarom de reservering website het niet doet, als je niet hebt wat wil je dan reserveren?) ik heb nu meeting dus het bewijs van gesprek komt later...
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 09-10-12 om 10:10. Reden: xtra info |
|
|||
|
|||
Ik heb gebeld, maar na 5 minuten dat de telefoon overgaat ( niet eens in de wacht) heb ik maar opgehangen. Ik ga het zo nog is proberen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom zouden ze dat dan ineens gaan fixen. Zijn ze een keer eerlijk, is het nog niet goed XD |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hehe .. ik denk dat het ook niet lang meer duurt voordat de eerste reactie in de trant van "Ik ben Apple zat, ze zijn onrechtvaardig, het is niet eerlijk. Ik koop een Sasmung Galaxy S3" komt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als Apple een nieuw product uitbrengt dat ik koop dan wil ik het ook onmiddellijk na de lancering hebben, anders kan je er minder lang van genieten als "nieuw" product. Dus geen andere telefoon, maar wordt er wel gek van dat het ieder jaar hetzelfde is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sterker nog, de voorraad ligt gewoon bij de douane.
Een vriend van mijn vader werkt daar en hij zegt dat de 'opslag' van Apple Europe gewoon vol ligt met iPhones voor de Benelux. Het is alleen wachten op een seintje van het Apple hoofdkantoor. Ze zijn dus gewoon bewust 'vraag' aan het creeëren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mensen nemen nu een Nokia of Samsung of iets wat ze beter lijkt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|