iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TheAntonE Apple Falls On iPhone 5 Supply, Production Issues Read More At IBD: Apple Stocks Falls On iPhone 5 Supply, Production ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
morgen is er hooop guys:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En maar weer gereserveerd.
Zou leuk zijn om hem morgen op m'n verjaardag op te mogen halen |
|
||||
|
||||
Gereserveerd
|
|
|||
|
|||
Ben zeer blij dat het weer kan, dus weer gereserveerd
|
|
|||
|
|||
op 09:00:03(macbook met appleservertime) ingestuurd, sneller is bijna niet mogelijk. Ik ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Ook stipt 9 uur gereserveerd, kan zijn dat ik misschien vandaag al via via aan een iPhone 5 kom. Mocht ik vandaag al iPhone 5 hebben, witte 16 GB via apple mail dan mag iemand anders hem op mijn naam ophalen!!
|
|
|||
|
|||
Ook weer gereserveerd, duurde alleen wel langer bij het laden omdat ik m'n cookies had gewist op iPad met safari.
|
|
||||
|
||||
zo ben benieuwd wie er gereserveerd heeft, wat en hoelaat.......
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu maar hopen dat bijna nieeemand wist dat de reserveringspagina terug online is
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In amsterdam, oberhausen en keulen!!!!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Balen dat je een ID nodig hebt, anders had ik ook mijn halve familie+vriendinnen even laten reserveren
|
|
|||
|
|||
Hier ook weer, Amsterdam Oberhausen en Keulen gereserveerd. Nu maar weer hopen op succes
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik hoefde geen id te laten zien zelfs niet reseveringspapier. Ik zei mijn naam ze zegt oke, ff geluld wat wel een mooi vrouwtje
|
|
|||
|
|||
Ga maar eens op marktplaats kijken, je gaat schrikken van de prijzen. 800 euro voor een 16gb iPhone 5 zwart is geen uitzondering. De handelaren maken gebruik van de situatie, schandalig overigens!
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|