iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Janusz Dudes, dit hoef je echt niet elke keer te vermelden. Precies. Voegt niets toe....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hiermee spreek je jezelf meteen tegen. Chapeau!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat terzijde |
|
||||
|
||||
1persoon heeft maar mail gehad??
en pas maaandag ophalen??
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en,.. al mensen met mailtjes vandaag ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas hier ook geen mail. |
|
|||
|
|||
ik vind het juist handig / leuk om te lezen wie er wel 1 heeft en wie niet.
dan kan je toch een beetje een inschatting maken. Dus,. heel graag berichtjes met wel of geen mail, en hoe laat je gereserveerd hebt. |
|
|||
|
|||
Hier ook niks. Vooral de "wel mail" is interessant natuurlijk, dan kun je van de rest aannemen dat ze niks hebben gehad
|
|
|||
|
|||
maarja,. als hier alleen maar mensen schrijven dat ze hem wel gekregen hebben, dan ga je je afvragen waarom jij er steeds geen hebt,.
|
|
||||
|
||||
volgens mij is er niks verstuurd vandaag
anders had iemand wel aan de bel getrokken lijkt me en tuurlijk is het handig om te weten of er iemand mail heeft gehad |
|
|||
|
|||
Het is vooral handig om te weten wie wel, want nu weet ik dat niemand een email heeft gehad waarschijnlijk
|
|
|||
|
|||
Woot !
Krijg net een mailtje! 64Gb Zwart, gereserveerd om 09:00 |
|
|||
|
|||
Yeeeeah buddy! Just got mail!
Morgen zwarte 16 GB iPhone 5 ophalen! Eindelijk! |
|
||||
|
||||
hoorde dat kleine Jan ook mail heeft
2 x 16 zwart |
|
|||
|
|||
yep hier ook mailtje gehad om 9:11pm
morgen witte 32gb iphone 5 ophalen. gereserveerd rond half 10 eerste post trouwens, maar ik kijk al een tijdje mee... |
|
|||
|
|||
Hahah dit meen je niet. Ik heb eergister gereseveerd en mocht gister 1 ophalen. Maar ik had vandaag weer gereseveerd om 09:13 en ik heb mail gekregen dat ik morgen kqn ophalen hahah hoe geluk is dat. Gekkehuis hier
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|