iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) De losse verkoop is volledig op. Je kan alleen nog met abbo krijgen, maar ze hebben dan wel alle toestellen ruim op voorraad....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De losse verkoop is volledig op. Je kan alleen nog met abbo krijgen, maar ze hebben dan wel alle toestellen ruim op voorraad.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja, maar ik heb al een abonnement (sim-only), dus helaasch...
Hoeveel waren er op voorraad? |
|
|||
|
|||
Ik ben ook wel benieuwd naar de volgende levering... Wilde hem voor m'n verjaardag (over 2 weken) maar online gaat dat hem niet worden
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Next voorraad is haast onmogelijk volgende week. Maar over 2 weken maak je groter kans..... Maar zelfde ala oberhausen. Die heeft nauwlijks iets binnen gekregen binnen een week. Dus ja... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aiii... Dat ziet er niet hoopvol uit. Balen.
|
|
|||
|
|||
Apple NL lijkt goed onder de plak te zitten van de providers: 10000 stuks op de Launch Dag voor TMobile en dan ook nog in je eigen winkel een enorme voorraad die alleen met een abonnement te koop zijn. En dat met die enorme prijzen van abonnementen tegenwoordig....
|
|
||||
|
||||
Rij is officieel gesloten!!!! Op!! :-0
|
|
|||
|
|||
Als ik dit zo zie is het veel beter geregeld dan in Oberhausen (waar ik dus tussen stond).
- stalen dranghekken - genoeg bewaking om mensen binnen (of buiten) die hekken te houden - Een snelle doorstroming in de store zelf. Complimenten voor Apple Amsterdam en ik hoop dat ze er in Oberhausen iets van leren. |
|
|||
|
|||
Ik denk meer dat ze iets geleerd hebben van de gemeente Haaren. Project X of meer Project i in dit geval.
Laatst gewijzigd door kipvingers; 28-09-12 om 12:04. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Uiteraard, maar had dat geld lekker in voordeligere abonnementen gestoken Hadden ze misschien wat (meer) klanten kunnen behouden...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op de site staat dat de voorraad losse iphones opis voor VANDAAG.
Kan je morgen wel terug losse kopen dan? |
|
|||
|
|||
Pluim voor de Apple Store in Amsterdam en het beveiligingsbedrijf! Allemaal zeer goed geregeld, vlot, duidelijk en erg prettig.
Zo mag het vaker! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand de naam van deze persoon? Hoe deze persoon eruitziet? Huisadres? Laatst gewijzigd door kipvingers; 28-09-12 om 12:53. |
|
|||
|
|||
De medewerkers was verboden te praten over de daadwerkelijke hoeveelheid toestellen. Dus hoeveel er totaal waren geleverd wilden ze niet zeggen.
Zelfs voor de abbo's waren de zwarte, 64 gb modellen al op. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem
Ik was er rond 15:30, Was erg gezellig met nog een dame van dit forum. Apple had het super geregeld. Dranghekken en heel veel beveiliging die goed opletten of er niet werd voorgedrongen. Koffie en Brownies van Starbucks en de tickets. Ik kon nog niet kiezen tussen wit of zwart, dus heb ze allebei gekocht, ook een voor een familielid. Nu eerst slapen en dan kiezen welke voor mijzelf wordt Bedankt ook voor alle info hier de afgelopen dagen, heeft super geholpen. De 5 S sla ik over, maar bij de 6 ga ik weer in de rij. Alleen wel de dag voor de launch en launchdag zelf vrij, om er voor en er na goed uit te trusten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben net terug, heb ff lekker gedouched.
Ben vannacht om 12 uur aangekomen, geparkeerd op de keizersgracht, ff nog een tijdje op het terras gezeten en om half 2 maar aangeschoven. De tijd ging best snel, het was best gezellig. Alles was perfect geregeld, veel beveiliging, veel dranghekken, en er werd zeer goed voor gezorgd dat er niet kon worden voorgedrongen. Rond kwart over 7 werd begonnen met het uitdelen van de kaartjes, en ik kon gelukkig de modellen die ik wilde (32GB zwart) nog krijgen, maar de 64GB zwart was al snel op. Starbucks zorgde goed voor ons! En het mooiste vond ik dat je per persoon door een Store medewerker naar binnen werd gehaald om je te helpen met je iPhone. Echt TOP! Ik vond het een geslaagde avond/nacht/dag, en ben blij het een keer meegemaakt te hebben. Mijn iPokkie ligt nu de reserverkopie op mijn MacBook te synchroniseren, en ik ben er nu al blij mee! |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|