iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Verdorie safari en chrome doen het beiden niet op m'n iPhone, nog tips?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verdorie safari en chrome doen het beiden niet op m'n iPhone, nog tips?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In dat geval zijn ze dus allemaal niet op de hoogte van die pagina. De een zegt wel, de ander zegt niet. Lekker duidelijk weer.
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar heb ik vrij snel na de launch via dit reserveringssysteem in Oberhausen een 4s kunnen ophalen. Dus als er voorraad is zullen ze dit systeem gebruiken denk ik... Je kon er toen alleen een reserveren als er daadwerkelijk toestellen waren en dat is nu niet zo.
|
|
|||
|
|||
Probeer Chrome op je mobiel. Daar doet ie het wel.
Safari, Chrome en Firefox op de MAC werken niet |
|
|||
|
|||
Ik gebruik Chrome op Mac.. werkt prima
|
|
|||
|
|||
Firefox op mijn mac doet het ook prima!
|
|
||||
|
||||
misschien ook nog ff bellen om te vragen
Laatst gewijzigd door XIII; 03-10-12 om 10:45. Reden: Opschonen (zie PM gisteren) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hier werkt IE op PC
Safari en Chrome werken eveneens ook niet op me iPhone
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 03-10-12 om 11:23. Reden: extra info |
|
|||
|
|||
Is er eigenlijk al iemand die na reservatie op de website voor 21u bericht heeft gekregen dat hij er één kon ophalen? Beetje gemixte berichten hier. De een zegt dat ze er geen rekening mee houden, de ander zegt van wel...
Ik reserveer nu al 3 dagen in Nederland, Duitsland en Frankrijk, telkens om 9u 's ochtends, stipt. Nooit bericht gehad. Om nu dagelijks 500km te rijden om even te kijken of ze in A'dam een iPhone op voorraad hebben is me net iets te gek. |
|
|||
|
|||
Niemand heeft volgens mij bericht gehad als ik alles zo lees..
Ben op dit moment aan het bellen met A'dam om te checken of ze enige vorm van voorraad hebben. |
|
|||
|
|||
Er staat duidelijk bij dat als ze er een hebben je bericht ontvangt anders hoor je niks en volgende dag opnieuw proberen.
Zolang ze niks binnen hebben kunnen ze ook niet een berichtje versturen dat je er eentje kan ophalen! |
|
|||
|
|||
Geen voorraad aanwezig vandaag hoor!
|
|
|||
|
|||
Wil je dan gelijk even vragen of ze rekening houden met het reservatie systeem? Of dat heel de reservatiepagina gewoon online staat omdat hij er zo mooi uitziet...
|
|
|||
|
|||
Heb je gebeld, of is dat een voorgevoel?
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 10:48 ---------- Geen voorraad, kunnen niet zeggen wanneer die er wel is. Verder houden ze zeker rekening met het reserveren via de website en werkt dit systeem naar behoren. Is er dus voorraad en was je op tijd met reserveren, krijg je een bericht dat je de telefoon op kan komen halen |
|
|||
|
|||
Oke, bedankt voor het navragen.
Toch gek dat ze dan niet weten wanneer er voorraad komt, en ze mensen ondertussen wel gek maken met de reserveringspagina. Ik kan me niet voorstellen dat ze echt niet weten wanneer er weer een vrachtwagen met iPhones aankomt. Je zou zeggen dat ze de pagina gesloten houden en openzetten als er de dag nadien voorraad is. Jonas |
|
|||
|
|||
Maar moet je dagelijks blijven reserveren?
Ergens denk ik van wel want er zullen ook mensen zijn die dubbel inzetten en wie weet hebben sommige er al een weten te regelen via een andere weg. |
|
|||
|
|||
Na je reservatie krijg je een pagina waar duidelijk staat dat, indien je voor 21u geen mailtje gekregen hebt, je het de dag nadien opnieuw kan proberen vanaf 9u. Dat wil mijn inziens zeggen dat je dagelijks moet reserveren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar misschien is de huidige werkwijze voor Apple interessant om (een deel van) de vraag in kaart te brengen?
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|