iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo had ik het nog niet bekeken... Maar ik denk dat je zonder dat systeem, de huidige vraag wel duidelijk is. De iPhone is overal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo had ik het nog niet bekeken... Maar ik denk dat je zonder dat systeem, de huidige vraag wel duidelijk is. De iPhone is overal uitverkocht. België, Nederland, Duitsland, Frankrijk... Er is geen enkele plek waar je gewoon binnen kan lopen.
Dat ze over een maand of wat de vraag in kaart willen brengen lijkt me logisch... Maar nu moeten ze je niet gek maken met "iedere dag opnieuw reserveren" als er de dag nadien toch geen nieuwe voorraad komt. Jonas |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
lijkt mij inderdaad ook, dat zoals wij zendingen kunnen tracken, zij dat met hun inkoop ook hebben. dan zouden ze toch echt moeten weten wanneer er weer iets binnen komt. Of ze moeten echt helemaal niks doorkrijgen van Apple HQ, maar dat lijkt me stug
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Waar zou eigenlijk die 'losse' voorraad vandaan moeten komen? Alle bestellingen via de Apple webstore geven eind oktober aan als verzenddatum. Er liggen nog wel aantallen iPhones maar die mogen alleen icm een abo verkocht worden. Dat riekt een beetje naar koppelverkoop maar dat zal dan wel mogen, commercieel gezien. Dus losse verkoop voor eind oktober komt mij onwaarschijnlijk over en in het verlengde daarvan de op dit moment nutteloze reserveringspagina.
|
|
|||
|
|||
De levering van iPhones gebeurt met geldtransportwagens en word ivm met veiligheid nooit bekend gemaakt.
Voor de frans lezenden onder ons : Marseille | Vitrolles : un commando de braqueurs rafle le stock d'iPhone 5 | La Provence |
|
|||
|
|||
En voor de iets minder Frans-machtigen onder ons (Ik bijvoorbeeld), een google translated version! Google Vertalen
|
|
|||
|
|||
Dus ook niet onder de medewerkers van de Apple Store !
Dit brengt namelijk alleen de nodige risico's met zich mee. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 13:03 ---------- Dank flappah... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Uit de comments van een artikel op iphoneclub.nl:
Er zijn bijzonder weinig mensen die reserveren, ik was net in de Apple store en daar zeiden ze ook dat het nogal omslachtig is om de reserveringspagina te bereiken. Vanochtend waren er om 10.00 pas 15 inschrijvingen binnen voor alle 6 de varianten |
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk. Alleen al op dit forum zijn toch wel meer als 15 mensen die beweren dat ze hem om 9:00 hebben gereserveerd. Ikzelf een vriend en mijn moeder hebben hem vanmorgen rond 9:00 gereserveerd op de website. Lijkt me dus niet kloppen wat ze in de Applestore beweren?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij weet Apple het zelf ook niet meer zo goed
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En qua omslachtigheid, dat klopt volgens mij want de link "of ga naar een apple store" op deze pagina : iPhone 5 - Koop de nieuwe iPhone 5. Gratis bezorgd. - Apple Store (Nederland) die klopt niet.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
wat is onjuist volgens jou? de reserveringlink ofzo?
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar kan je dus een iPad reserveren, en niet een iPhone... |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
EN BIj Apple Store Amsterdam is iPad3 High Tech Product |
|
|||
|
|||
Nog geen mailtje ontvangen betreffende mijn reservering. Best jammer hehe
|
|
||||
|
||||
Dat kan ook niet want mensen kunnen tot 17 uur reserveren. Daarna sluit de inschrijving pas. Maar ik zou geen mail verwachten hoor, de voorraad is vandaag nog niet aangevuld (misschien vanavond)
|
|
|||
|
|||
Zit jij met een verrekijker op het Leidseplein ofzo?
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|