iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door roeliej92 Je kunt hem dus via vodafone bestellen, maar daar profiteert Vodafone ruim van. Pakket samenstellen - Vodafone Online Winkel Levertijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee, mij ook niet hoor. Wat een ramp weer, die iPhone release. Had het dan uitgesteld met een paar weken zodat er ten alle tijden voorraad was o.i.d.
Dit sucks. |
|
|||
|
|||
De rekensom is simpel. Providers betalen waarschijnlijk meer per toestel dan wij in de losse verkoop. Het toestel verkopen providers door voor de gangbare of zelfs een iets hogere prijs. De rest verdienen ze terug met de abonnementskosten. Ze nemen in grote hoeveelheden af. Dat is voor apple veel interessanter dan al die losse verkoop. Wat zou jij doen als je zo per toestel extra kon vangen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen mail hoor maar hier in een Vodafone winkel hadden ze binnen gekregen!
|
|
|||
|
|||
Net Vodafone gesproken.
Levertijd van toestellen (Wit) is 5-10 werkdagen, voor zwart is dat langer. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dit lees ik op tweakers, ik quote: Ik kom net van de Apple Store. Ben er even langs gefietst aangezien ik toch in de buurt woon.
De medewerkster aan de deur vertelde me dat ze inderdaad een nieuwe voorraad hebben binnengekregen en dat deze naar de reserveringen gaan. Ze wees daarbij op een bord waarop staat dat je je iPhone moet reserveren op Apple Store - iPhone Aan het einde van de dag wordt er geloot tussen de reserveringen en ontvang je een mail als je 'm magen komen ophalen de dag erna. Het maakt dus niet uit of je om 9.00 reserveert of later; er wordt geloot! Ze zei daarbij niks over losse verkoop of abonnementen. Ze bevestigde wel dat het dus geen zin heeft om op de bonnefooi langs te komen zonder reservering. |
|
|||
|
|||
Pfff dat vind ik best wel achterlijk eigenlijk. Je werkt bestellingen toch ook af vanaf nummer 1. Maar goed, ben benieuwd wie er hier een mail krijgen vanavond.
|
|
|||
|
|||
Dit valt mij wel behoorlijk tegen van Apple....
Laatst gewijzigd door Willem...; 04-10-12 om 16:43. |
|
|||
|
|||
Als Apple nou slim is dan loten ze precies die personen uit die ook via de webstore voor 1 oktober hebben besteld en bevestigd gekregen. Daarmee krikken ze hun winstmarge weer op omdat in die specifieke gevallen anders de 2% btw verhoging van de winstmarge af gaat.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
dus de ene zegt dat ze ze niets hebben...
de ander zegt dat ze met de reserveringen niets doen de ander zegt dat ze alleen voor abonnementen hebben.. en de ander zegt dat ze loting houden tussen de reserveringen... wat is het volgende verhaal van een apple medewerker? |
|
|||
|
|||
Ik hoorde dat ze de BTW tijdelijk schrappen
Haha nee hoor. Misschien moet de communicatie eens goed besproken worden bij Apple.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat is eigenlijk de motivatie van Apple dat dagelijkse reserveringen voorrang krijgen, indien losse toestellen voorradig zijn, boven de reeds eerder bestelde via de webstore?
|
|
|||
|
|||
omdat de apple webstore een andere voorraad is...en je mensen in een winkel niet de hele tijd kan teleurstellen
|
|
||||
|
||||
Vodafone helemaal niet duuur!
Beste mensen... als je zo kijkt... is VODAFONE HELEMAAL NIET DUUR HOOOR!!!
Ik neem de kleinste abonnement op basis van 12mnd! Op jaarbasis ben je alleen aan abonnementkosten kwijt: (8*31.87) + (4*42.50) = €424.96 Eenmalig iPhone 5 16GB= €479,00 Totaal 1 jaar bn kwijt = 903.96 Hier tegenover zet ik een Los toestel + Simonly abonnement van 12mnd: Op jaarbasis ben je bij Telfort of Tele2 (goedkoopste simonly) abokosten kwijt: 12*€18.50 = €222 Los iPhone = €659 Totaal kwijt = €881 Verschil tussen ABO en Simonly = €22.96 We mogen niet klagen * Abonnement = 140min p/mnd - onbeperkt sms - 500MB Data 7.2/mbs - * Simonly = 150min p/mnd - geen sms - 500MB Data 7.2/mbs
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 04-10-12 om 15:44. Reden: xtra info |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
nauwlijk 10% hoor.. de overige 60% zullen zeker makkelijk tussen de 200-500MB gebruiken maandelijks |
|
|||
|
|||
Als Apple kopers niet wil teleurstellen dan moeten ze per direct het onderscheid tussen toestel+ABO en losse toestellen opheffen. Dan scoren ze punten!
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|