iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat je maar één jaar krijgt bij Apple klopt niet. Apple geeft gewoon twee jaar garantie waarvan één jaar fabrieksgarantie en één jaar wettelijke garantie....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat je maar één jaar krijgt bij Apple klopt niet. Apple geeft gewoon twee jaar garantie waarvan één jaar fabrieksgarantie en één jaar wettelijke garantie.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, ook de I am stores (Arnehm/Veenendaal). €779 voor een 16 gb. En ze denken dat ik bij hen ook later een macbook pro zou kopen.
Gewoon nu denken om meer geld te maken en niet hen klanten onderhouden. Persoonlijk hou ik niet van deze manier om geld te maken. Ik denk dat ik in de toekomst bij een andere Apple Winkel ga kopen. Het wordt toch in Duitsland een iphone kopen. |
|
|||
|
|||
Ik heb 'm dan ook met abo gekocht, los toestel is idd beetje duur.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
zo maar weer een belletje wagen
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2012 om 09:00 ---------- zow net online kunnen reserveren bij apple |
|
||||
|
||||
ik heb GERESERVEERD...
AFWACHTEN nu Laatst gewijzigd door scoop1; 02-10-12 om 10:04. Reden: kleinere foto |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook maar gereserveerd, al zullen ze er misschien niets mee doen...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door tommie117; 02-10-12 om 10:21. |
|
||||
|
||||
Vorige week donderdag deden ze helemaal niets met die reserveringspagina...
Hopelijk nu wel!
|
|||
|
|||
moet je ophalen als je gereserveerd hebt?
|
|
|||
|
|||
effe bellen
|
|
|||
|
|||
Stipt 9.00u gereserveerd. Vorige week deden ze er niets mee. Daarna ging de link offline vanwege beperkte beschikbaarheid. De Duitse site staat nog steeds offline, maar de Nederlandse niet meer. Dit moet wel bewust zo zijn veranderd dus ik schat de kans op morgen een dagje Amsterdam hoog in! :-D
Laatst gewijzigd door Bartjed; 02-10-12 om 10:10. Reden: typo |
|
||||
|
||||
Misschien ff bellen om te vragen hoe en wat.
Zou wel slecht zijn als er nu weer helemaal niks mee gebeurt, net zoals vorige week |
|
||||
|
||||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|