iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand de Amsterdamse applestore al gebeld? Om te vragen of ze voorraad hebben binnengekregen? Want dan hoef ik niet meer te bellen, ze zullen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft iemand de Amsterdamse applestore al gebeld? Om te vragen of ze voorraad hebben binnengekregen? Want dan hoef ik niet meer te bellen, ze zullen wel gek worden steeds dezelfde vragen te krijgen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb 3 keer gedaan, zelfde naam, 2 verschillende nummers, 3 verschillende email adressen en 2 keer verschillend IP-adres. Maar ik heb dus geen idee of ze überhaupt naar één van deze dingen kijken, of dat je bij wijze van spreken gewoon 100 keer hetzelfde kan inzenden..
|
|
||||
|
||||
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar...
|
|
||||
|
||||
je kan veel zeggen maar creatief zijn jullie wel
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
desperate klinkt zo negatief en beetje denegerend en zo ben ik niet
op dit forum kan je dit verwachten aangezien er veel gebruikers zitten die de nieuwste iphone graag willen hebben. Als ik deze verhalen niet wil lezen ga ik wel naar het Samsung-S3-forum |
|
|||
|
|||
Het heeft volgens mij geen enkele zin om dat te vragen bij de applestore. Afhankelijk van wie je spreekt krijg je steeds een ander antwoord. Ze weten het niet. Ze krijgen vermoedelijk iedere dag wat binnen, maar hoeveel daarvan voor losse verkoop is bestemd wordt door apple hq bepaald. De reservering/loting is een automatisch systeem waar ze geen inzage in hebben. Iedere avond stuurt die mailtjes uit, en de volgende dag verschijnen er blije mensen met een afgedrukte email. Ze weten wel hoeveel dat er op een dag zijn, maar dat is pas na de loting.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders wordt het wel heel simpel |
|
||||
|
||||
Nog niks hier, zou het weer rond 21:00 zijn?
|
|
|||
|
|||
ook nog niks hier....
|
|
|||
|
|||
Gisteren was het ook rond 21:10, dus het kan even duren nog
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog niet, wie weet misschien wordt het mijn dag vandaag !!!!
|
|
|||
|
|||
nee chim dit word mijn dag vandaag!! hahaha
|
|
|||
|
|||
Het wordt allemaal onze dag (hopelijk)
|
|
|||
|
|||
i hope so!!!!
|
|
|||
|
|||
Ik hoop het ook. Doe al weer 6 dagen mee, maar nog steeds niets.
|
|
||||
|
||||
Wordt inderdaad wel tijd
|
|
|||
|
|||
Laat eerst Apple opschiten met de mails.
Als het mijn dag vandaag wordt dan krijg nog een iemand een ip5. Ik laat jullie het weten. Suc6 voor iedereen |
|
|||
|
|||
Hier ook nog niks. Zal wel weer een latere mail zijn dan, vorige dagen volgens mij iedere dag wel iemand geluk hier! Ik duim nog ff voor ons
|
|
|||
|
|||
Vandaag gaat 'ie komen, ik voel het .
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|