iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Poert Maar wil je hem nou los hebben of met abonnement? Ik wil hem graag los hebben...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gisteren om 9.02 gereserveerd en om 21.11 een mail gekregen dat ik 32GB wit kan ophalen.
|
|
|||
|
|||
weer bij ams ober en koln gereserveerd. wie weet misschien vandaag is mijn dag???
|
|
|||
|
|||
ook maar eens gereserveerd.. 2 stuks.. 1 voor mij en 1 voor andere liefhebber...
|
|
|||
|
|||
Ik heb het eens om 9:04 gedaan
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag voor het eerst niet om 9.00 gereserveerd maar om 9.07, zal mij benieuwen
|
|
|||
|
|||
Elke dag gereserveerd, altijd 16Gb zwart. Gisteren dacht ik 'laat ik ook eens een 32gb zwart bestellen' het was tenslotte ook het formaat waar ik over twijfelde. mijn huidige 16gb is me soms toch net te klein...Ik bestelde hem wel later dan voorheen (mijn 16Gb was stipt besteld om 9:03, de 32 gb om 9:15 )
Om 21:10 mail gehad gisteren, BEET! Vanavond 32 GB zwart ophalen! I suppose it's meant to be |
|
|||
|
|||
@sicajess. Met of zonder abonnement? Ben wel beetje nieuwsgierig eigenlijk hoeveel mensen m krijgen. ZONDER abonn eigenlijk. Reserveer al daaaaagen een 32Gb zonder, maar nog steeds noppes..
|
|
|||
|
|||
Al iemand naar de applestore gebeld vandaag?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik denk echt dat het een ZEER willekeurige loting is. Als jij hem al dagen reserveert, en ik het 1 keer _eigenlijk_ een beetje als steekproef doe.. Ik zal heel braaf de hamvraag stellen vanavond over de voorraad |
|
|||
|
|||
Nou dan ben ik toch wel ietsiepietsie jaloers...😢 Maar gefeliciteerd iig
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het verhaal van sicajess "bewijst" dus dat strikt om 9:00 reserveren niet nodig is...
(en dat iedere dag reserveren geen "streepje voor" geeft) Volledig random?!
|
||||
|
||||
Precies, ik ben ook gestopt met om 9.00 te reserveren. Ik reserveer nu gewoon random tussen 9 en 10. Niet dat dat de 'winkans' zal verhogen maar goed...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de non-believers zal ik later de mail + foto iPhone plaatsen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar een foto van je nieuwe eigendom is wel leuk! |
|
|||
|
|||
Oh nee hoor XIII! Ik zei het omdat ik weet dat er sommige mensen zijn die steevast blijven geloven dat iedereen die zegt dat hij of zij een mailtje hebben gekregen en niet om 9:00:00 hebben besteld, liegen. Was niet persoonlijk naar jou bedoeld, ik snapte je zin Het was meer een soort van.. "In b4..."
|
|
||||
|
||||
ik ook gister 9.45 gereserveerd, en vandaag 2 keer 16 zw ophalen
tis echt gewoon random |
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook al een paar keer gereserveerd... ik blijf afwachten het maakt me nu zelfs niet meer uit of ik een 16 of 32 GB versie krijg toegewezen...
|
|
|||
|
|||
Ik weet wel dat ik geen staatsloten ga kopen..
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|