iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Denk wel dat ze ipadres checken Anders wordt het wel heel simpel Doen ze niet. ken iemand waar meerdere reserveren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Best vreemd overigens dat gister mailtjes van apple binnenkwamen bij een aantal mensen na 9 uur!?
|
|
|||
|
|||
iemand al mail??
|
|
||||
|
||||
YES!!! Ik mag morgen mijn zwarte 64GB ophalen! Zonder abbo!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En hier dus weer geen 16gb zwart....
|
|
||||
|
||||
1 x gereserveerd, om 9:00u
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En weer niks... Morgenochtend maar weer proberen.
|
|
|||
|
|||
ben al 2 weken bezig, weer een avond niks...
|
|
|||
|
|||
Helaas ook weer niet vrees ik, zeer teleurstellend weer
|
|
|||
|
|||
Idem hier. Al 2 weken reserveren maar niks
|
|
||||
|
||||
De mail kwam om 20:49u. Ik heb niet alle dagen, maar wel bijna alle dagen gereserveerd, op wisselende tijden. Nu eindelijk succes...
|
|
|||
|
|||
ben ook al 2 weken bezig weer niks..:-(
|
|
|||
|
|||
Ook hier weer niks!! Toch word ik met de dag woester!! haha
|
|
||||
|
||||
Met abbo reserveren issues gen probleem. Net meteen een mail binnen. Zijn ze ook echt gesimlocked zoals gezegd? Maar dat kan je er na een jaar kosteloos af laten halen toch door je provider?
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook iedere x maar weer geïrriteerd , en verdrietig en toch weer de hoop om het de volgende dag maar weer te proberen
|
|
|||
|
|||
Gatsie weer niks. degene die wel mail hadden gefeliciteerd. Keep on smiling zullen we maar zeggen
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|