iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hahahhaa echt he! Nooit meer!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hahahhaa echt he! Nooit meer!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik reserveer ondertussen ook op naam van mijn vrouw en dochter
|
|
|||
|
|||
Ja ik van m'n ouders :')
|
|
|||
|
|||
Wie zegt,dat,als je elke keer opnieuw reserveert dat je meer kans maakt?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dat bedoel ik juist
|
|
||||
|
||||
Vandaag eens geprobeerd om er een met abonnement te reserveren.
|
|||
|
|||
Ik met 4 verschillende emailadressen (waaronder ouders) op 4 verschillende tijden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag ook verschillende tijden gedaan met verschillende mail-adressen en met 2 verschillende telefoonnummers. Maar goed, het blijft een zeer kleine kans volgens mij..
|
|
||||
|
||||
Moet je de iphone persoonlijk ophalen in de Apple Store, of als je zelf niet in staat bent, kun je dan een kennis laten gaan die een kopie van jouw ID meeneemt? Iemand ervaring?
Laatst gewijzigd door Tomac5; 11-10-12 om 17:56. |
|
|||
|
|||
Ik had natuurlijk weer wat ga ik zojuist naar mijn mail om het ophaalmailtje uit te printen denk ik 'he ik klik even op de link die me zou moeten informeren over de ophaaltijden..'
Wilde chrome 'm niet openen.. goed goed.. dan maar in *kuch* IE *kuch* Stond er ineens 'Reservering is geannuleerd' Ik snel Apple Store A'dam bellen. Bleek dat de dame aan de telefoon dit wel vaker had gehoord en dat er nog niks aan de hand is, is hem met de mail gewoon alsnog kon komen ophalen Daarnaast vertelde ze me dat het ook niet uitmaakte hoe laat ik precies kwam. Als het maar voor sluitingstijd is. Toch wel vreemd..aangezien ze in de mail heeeeel specifiek een tijd noemen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De spanning komt toch al wel weer een beetje boven hoor..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
vandaag heeft iemand mijn iphones opgehaald, wel voor zekerheid mijn paspoort meegeven maar was niet nodig.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3 keer gereserveerd op 2 verschillende momenten, met 3 verschillende namen (zelfde naam anders geschreven) met 3 nummers en 3 email adressen op 1 IP adres!
Ik zit er weer klaar voor en pak alvast de cola en chips Wel 1 model: 32gb Zwart |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|