iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Witje Whaha! Dit forum hangt van wantrouwen aan elkaar. iComplot! *tutututuu*...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zelf al zeker 8 of 9 keer naar Amsterdam gereden na bepaalde berichten op deze forum maar is altijd voor niets geweest. Het is het enige wat Apple in consequent is geweest :" Meneer, wij kunnen niet verkopen aan mensen die de winkel zo binnenlopen! Mensen die online reserveren hebben voorrang, tenzij u een ABBO afsluit of verlengd...en we hebben ook niks op voorraad heb ik zeker 7x gehoord" ... Met dit verhaal van Tom mag je mij dus helemaal leeg schieten! Want dit mag ABSOLUUT niet van Apple (moest ik telkens aanhoren). Dat hele reserveringssysteem is 1 grote aanfluiting... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
troll gespot
|
|
||||
|
||||
Hey, maar jongens.. Als je eenmaal je iPhone 5 hebt, dan is de ergernis nog niet voorbij!
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post839414 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De grootste zorg voor de meeste mensen lijkt me nog steeds 'Hoe kom ik zo snel mogelijk aan een iPhone 5!?'. Zo ook bij mij. Een hoesje komt later wel ook al heb ik er 5 besteld bij DX. Er zijn 2 voordelen aan dat mensen moeten wachten op de iPhone 5, namelijk dat er steeds meer apps geupdate worden naar de maat van het scherm en de jailbreak hoeft ook minder lang op gewacht te worden .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze zijn nog steeds op zoek naar een lek om er een publieke jailbreak van te maken (dacht ik).
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dit topic wordt met het uur triester.
Ik wil alleen maar weten of mensen mail hebben gehad en de eventuele antwoorden van Apple medewerkers, maar in plaats daarvan moet ik 5 pagina's lezen over een of ander treurig bedrijf die iPhones in witte doosjes verkoopt waar ik de naam niet eens meer van wil noemen, of het staat vol met bullshit verhalen. Jammer dit. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Net weer even Apple gebeld in A'dam, maar die medewerker aan de lijn wist helemaal niks. Ik betwijfelde na het ophangen nog even of ze wel wist wat een iPhone was?
Geez.. |
|
|||
|
|||
Ach, die Tom is gewoon een faker. Luister, als hij geen foto's maakt 'omdat mensen het hier niet geloven en het hun eigen probleem is', dan klopt er iets niet.
Hoe moeilijk is het om met je nieuwe iPhone 5 een foto te maken van de twee doosjes en een bon oid.. Seriously, hij heeft hem echt niet sneller dan de anderen hier, geloof me. Wordt het langzamerhand wel een beetje zat. Het wordt echt triester om dit forum bij te lezen, no offence. |
|
|||
|
|||
Dus Tom: kom er maar in!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat denken jullie, zal ik vandaag 3500 keer reserveren of 4500 keer?
|
|
|||
|
|||
Tha_Duck doe es ff ergens anders een thread vervuilen. 't is niet eens grappig.
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|