iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door saltmu ..en de prutsers van apple gaan morgen waarschijnlijk ipad mini introduceren! Dit is toch knap idiot.. Straks nog meer leveringsachterstand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Of misschien gaat Apple (creatief als altijd) straks lotterijen verkopen voor de producten. Lot İphone 5 voor €10 en lot İpad mini €6. Als je wint mag je naar Apple store gaan en betalen..
|
|
|||
|
|||
misschien houden ze hem wel voor hun zelf. Nou dit is de ipad mini maar niet voor jullie alleen voor ons!
|
|
||||
|
||||
of alleen bij hun nieuwe leverancier: ritel.nl
geleverd in orginele witte doos |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hahahaha goeie kleine jan
|
|
||||
|
||||
Ik sta nu voor de Apple store
Heb mijn spaarvarkentje geplunderd en ga eens kijken of ik er 2 op de kop kan tikken Ik laat jullie het zo weten |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb niet gereserveerd
Maar heb wel mijn mond en een glimlach bij me.....;-) Wish me luck |
|
|||
|
|||
Succes, ben erg benieuwd..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tjaaa... Afwachten
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zo dat viel niet mee zeg
Maar gelukt 1 x 16 wit 1 x 32 zwart ( 16's kwamen in de loop van de dag weer maar had geen zin om te wachten) Begonnen wel dat je moest reserveren maar zei dat dat belachelijk was Zei dat er vast wel iemand was die gister niet langs is geweest en dat klopte ;-) Vandaag zou er een flinke hoeveelheid binnen komen Vriendelijke en deskundige medewerkers trouwens Kevin heeft mij geholpen Wat is die mooi he jongens En wat is die sneeeeeel |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou inderdaad. Dat hele reserveren kan me nu ook wel gestolen worden.. Want Tom zal vast niet de enige zijn die zo al meerdere iPhones mee heeft gekregen..
|
|
|||
|
|||
Ik kan het eigenlijk niet geloven... Wie zegt dat Tom dit niet op het forum zet om ons zeg maar 'gek' te maken. Weet zeker als ik nu de applestore bel dat er een wachtrij is van ''meer als 8 personen'' waardoor je meer als 40 minuten in de wacht staat. Gister meegemaakt, nadat het bericht van die pallet met iPhones hier was verschenen.
|
|
|||
|
|||
Er zijn volgens mij al meerdere geweest hier die op de bonnefooi zijn gegaan.
Maar de meesten hier vinden vooral t klagen en zeuren leuk en doen dat liever dan langs Amsterdam gaan. |
|
|||
|
|||
Weet niet waar je woont, maar er zijn genoeg mensen die niet in de Randstad wonen! Ik woon 100km van de applestore amsterdam vandaan, dan ga ik niet zonder zekerheid naar Amsterdam toe. En nee, ik vind het klagen en zeuren NIET leuk.
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|