iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Er MOET gewoon ergens in de personeelskantine van de Apple store een prikbord zijn, waar dagelijks een printje van jullie reacties opgehangen wordt. Ik snap ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Er MOET gewoon ergens in de personeelskantine van de Apple store een prikbord zijn, waar dagelijks een printje van jullie reacties opgehangen wordt. Ik snap nu wel waarom die medewerkers allemaal zo enthousiast zijn tijdens productlanceringen: het 'forum-seizoen' begint weer. Lachen, gieren, brullen.
Misschien is het slim om verplicht leeftijden (met bewijs uiteraard ) in de reacties te zetten, om e.e.a. een beetje te kunnen relativeren. Ik mag tenminste hopen dat het gros hier jonger is dan 18, gezien het niveau. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik woon op een kilometer afstand van de Apple Store maar mooi niet dat ik elke dag langs ga om te bedelen om een iPhone 5. Ik reserveer nu bijna elke dag netjes om elke dag weer bot te vangen. Vroeger of later zijn ze normaal verkrijgbaar. Er staat wel permanent een bord bij de ingang dat de iPhone 5 uitverkocht is en dat je moet reserveren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
"Gereserveerd!" en "****, weer niet". Tja, in hoeverre is dat nog nuttig?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het meest opvallend vind ik nog, dat iedereen steen en been klaagt over de 'behandeling' van Apple en het feit dat 'elke medewerker iets anders zegt'.
Nou zijn er natuurlijk altijd incidenten, maar de rode lijn is dat Apple (en de medewerkers) constant zeggen dat je kunt reserveren, maar: - dat er tekorten zijn - dat je géén e-mail krijgt als je géén iPhone kunt ophalen (staat op de site) - dat je niet zomaar binnen kunt lopen - en dat er geen leveringen binnenkomen gedurende een bepaalde periode Vervolgens gaat iedereen tóch massaal reserveren en is men hoogst verontwaardigd als er niet gemaild wordt. JA, DAT HAD JE TOCH WEL KUNNEN VERZINNEN ALS ER GEEN LEVERINGEN BINNEN KOMEN!!! Moraal van het verhaal: lees wat er tussen de regels door geroepen wordt (géén voorraad, géén leveringen voorlopig, nauwelijks kans op succes bij reserveren) en onthou dat langer dan 2 minuten. |
|
|||
|
|||
Klopt maar je kent het iedereen blijft altijd stiekem hopen op een wonder waarbij ik ook
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De eerste week was een aantal dagen (toen er duidelijk geen voorraad was) de pagina offline. Dat zouden ze nu ook weer moeten doen. Hoe je het ook wendt of keert: Ze wekken verwachtingen op, en ze voldoen daar vervolgens niet aan: Frustraties en dat is niet nodig. |
|
|||
|
|||
Toch denk ik dat het wel nuttig is om te reserveren. Als je ziet hoe veel mensen er 1.5 week geleden een iphone konden ophalen (veel mensen ook niet) is er toch nog hoop dat er binnen enkele dagen weer een aantal reserveringen uitgenodigd worden om naar de apple store te komen om je iphone op te halen. En aangezien het 1.5 week ook de snelste manier was om aan de iphone te komen, zijn er nog meer redenen om het gewoon te blijven proberen. Inderdaad moeten we niet zeuren als je geen e-mail krijgt.
|
|
|||
|
|||
En de laatste tijd is er hier volgensmij niemand geweest die er één mocht ophalen (met reservering). Dus of er reserveren verschrikkelijk veel mensen en zijn wij er een fractie van, dat de kans voor ons zooo klein om te "winnen". Óf er worden gewoon geen iPhones verkocht via het reserveringsysteem.
Verder nog iemand die een mail heeft gehad dat zijn online bestelde iPhone is verzonden? |
|
|||
|
|||
Ik ben ook net langs de Apple Store geweest om het verhaal van Tom te verifieren.
Werd gelijk ontkent in alle tonen door Apple medewerker aan de deur die ook naast een bord stond waarop duidelijk te lezen staat dat er geen iPhones 5 beschikbaar zijn. (En sinds begin vorige week niets meer binnengekregen! Ook niet voor ABBO verlengers!) Dus Tom,....ga eens wat beter met je tijd doen aub. |
|
|||
|
|||
Nog niet, maar de Apple store is 'down' ter voorbereiding op de aanpassing van het nieuwe produktenbestand en wie weet wordt de status van mijn webbestelling 'product word verwerkt' naar 'product gereed voor verzending' aangepast.
|
|
|||
|
|||
De iPad mini zal wel vermeld worden straks maar verder zal er weinig veranderen vrees ik.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Logisch verband inderdaad. De iPad mini wordt toegevoegd en jouw bestelling wordt opeens verzonden. Denk inderdaad dat het daarom down is.
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag gebeld met apple en ze zeggen dat er geen enkele iphone meer word verkocht via reserveringen.
|
|
|||
|
|||
Ik zeg niet dat het gebeurd maar dat er een kans is dat het gebeurd. Immers, de bestellingen die eind september via de webstore zijn gedaan hebben een verwachte afleverperiode van 23 - 29 oktober. Dus nogmaals wie weet........
|
|
|||
|
|||
Tuurlijk, die kans bestaat altijd als de verwachte leverdatum 23-29 okt is en in Belgie zijn er al een aantal verzonden. Maar er zit geen logica in het down zijn van de store ivm de iPad mini en het veranderen van de status ofzo.
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|