//

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Er MOET gewoon ergens in de personeelskantine van de Apple store een prikbord zijn, waar dagelijks een printje van jullie reacties opgehangen wordt. Ik snap ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2501  
Oud 23-10-12, 14:47
Cosworth's schermafbeelding
Cosworth Cosworth is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Vianen
Berichten: 30
Standaard

Er MOET gewoon ergens in de personeelskantine van de Apple store een prikbord zijn, waar dagelijks een printje van jullie reacties opgehangen wordt. Ik snap nu wel waarom die medewerkers allemaal zo enthousiast zijn tijdens productlanceringen: het 'forum-seizoen' begint weer. Lachen, gieren, brullen.

Misschien is het slim om verplicht leeftijden (met bewijs uiteraard ) in de reacties te zetten, om e.e.a. een beetje te kunnen relativeren. Ik mag tenminste hopen dat het gros hier jonger is dan 18, gezien het niveau.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2502  
Oud 23-10-12, 14:54
Mountainwater Mountainwater is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Er zijn volgens mij al meerdere geweest hier die op de bonnefooi zijn gegaan.
Maar de meesten hier vinden vooral t klagen en zeuren leuk en doen dat liever dan langs Amsterdam gaan.
Ik woon op een kilometer afstand van de Apple Store maar mooi niet dat ik elke dag langs ga om te bedelen om een iPhone 5. Ik reserveer nu bijna elke dag netjes om elke dag weer bot te vangen. Vroeger of later zijn ze normaal verkrijgbaar. Er staat wel permanent een bord bij de ingang dat de iPhone 5 uitverkocht is en dat je moet reserveren.
  #2503  
Oud 23-10-12, 14:54
gigap4 gigap4 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk bericht
Er MOET gewoon ergens in de personeelskantine van de Apple store een prikbord zijn, waar dagelijks een printje van jullie reacties opgehangen wordt. Ik snap nu wel waarom die medewerkers allemaal zo enthousiast zijn tijdens productlanceringen: het 'forum-seizoen' begint weer. Lachen, gieren, brullen.

Misschien is het slim om verplicht leeftijden (met bewijs uiteraard ) in de reacties te zetten, om e.e.a. een beetje te kunnen relativeren. Ik mag tenminste hopen dat het gros hier jonger is dan 18, gezien het niveau.
Haha je hebt gelijk! Ik ben 16 . Maar ik vind wel dat het niveau op dit forum echt om te huilen is, ik wil nuttige informatie en dat is er de laatste tijd niet te vinden, alleen maar 126 pagina's onzin.
  #2504  
Oud 23-10-12, 14:56
Mountainwater Mountainwater is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gigap4 Bekijk bericht
ik wil nuttige informatie en dat is er de laatste tijd niet te vinden, alleen maar 125 pagina's onzin.
De waarheid is natuurlijk dat er voorlopig geen nuttige informatie is.
  #2505  
Oud 23-10-12, 15:02
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gigap4 Bekijk bericht
Haha je hebt gelijk! Ik ben 16 . Maar ik vind wel dat het niveau op dit forum echt om te huilen is, ik wil nuttige informatie en dat is er de laatste tijd niet te vinden, alleen maar 126 pagina's onzin.
"Gereserveerd!" en "****, weer niet". Tja, in hoeverre is dat nog nuttig?
  #2506  
Oud 23-10-12, 15:14
gigap4 gigap4 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
"Gereserveerd!" en "****, weer niet". Tja, in hoeverre is dat nog nuttig?
Ik weet het antwoord! Hélemaal niet. Dit antwoord is trouwens ook niet nuttig. Vanaf nu alleen nog maar nuttige berichten iedereen!?
  #2507  
Oud 23-10-12, 15:18
bekhh01 bekhh01 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gigap4 Bekijk bericht
Ik weet het antwoord! Hélemaal niet. Dit antwoord is trouwens ook niet nuttig. Vanaf nu alleen nog maar nuttige berichten iedereen!?
Sluit dan dit topic maar...........
  #2508  
Oud 23-10-12, 15:44
Cosworth's schermafbeelding
Cosworth Cosworth is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Vianen
Berichten: 30
Standaard

Het meest opvallend vind ik nog, dat iedereen steen en been klaagt over de 'behandeling' van Apple en het feit dat 'elke medewerker iets anders zegt'.

Nou zijn er natuurlijk altijd incidenten, maar de rode lijn is dat Apple (en de medewerkers) constant zeggen dat je kunt reserveren, maar:

- dat er tekorten zijn
- dat je géén e-mail krijgt als je géén iPhone kunt ophalen (staat op de site)
- dat je niet zomaar binnen kunt lopen
- en dat er geen leveringen binnenkomen gedurende een bepaalde periode

Vervolgens gaat iedereen tóch massaal reserveren en is men hoogst verontwaardigd als er niet gemaild wordt. JA, DAT HAD JE TOCH WEL KUNNEN VERZINNEN ALS ER GEEN LEVERINGEN BINNEN KOMEN!!!

Moraal van het verhaal: lees wat er tussen de regels door geroepen wordt (géén voorraad, géén leveringen voorlopig, nauwelijks kans op succes bij reserveren) en onthou dat langer dan 2 minuten.
  #2509  
Oud 23-10-12, 15:46
darkrich darkrich is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Klopt maar je kent het iedereen blijft altijd stiekem hopen op een wonder waarbij ik ook
  #2510  
Oud 23-10-12, 16:30
kempovic kempovic is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk bericht
...de rode lijn is dat Apple (en de medewerkers) constant zeggen dat je kunt reserveren, maar:

- dat er tekorten zijn
- dat je géén e-mail krijgt als je géén iPhone kunt ophalen (staat op de site)
- dat je niet zomaar binnen kunt lopen
- en dat er geen leveringen binnenkomen gedurende een bepaalde periode
...
Dat is dus niet wat alle apple-medewerkers zeggen. De ene zegt bovenstaande, terwijl de andere rustig zegt dat er dagelijks een aanzienlijke hoeveelheid iPhones binnenkomt die via de reserveringspagina gereserveerd kunnen worden.

De eerste week was een aantal dagen (toen er duidelijk geen voorraad was) de pagina offline. Dat zouden ze nu ook weer moeten doen. Hoe je het ook wendt of keert: Ze wekken verwachtingen op, en ze voldoen daar vervolgens niet aan: Frustraties en dat is niet nodig.
  #2511  
Oud 23-10-12, 16:32
Alexdesouza10 Alexdesouza10 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 39
Standaard

Toch denk ik dat het wel nuttig is om te reserveren. Als je ziet hoe veel mensen er 1.5 week geleden een iphone konden ophalen (veel mensen ook niet) is er toch nog hoop dat er binnen enkele dagen weer een aantal reserveringen uitgenodigd worden om naar de apple store te komen om je iphone op te halen. En aangezien het 1.5 week ook de snelste manier was om aan de iphone te komen, zijn er nog meer redenen om het gewoon te blijven proberen. Inderdaad moeten we niet zeuren als je geen e-mail krijgt.
  #2512  
Oud 23-10-12, 16:32
basje90 basje90 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 36
Standaard

En de laatste tijd is er hier volgensmij niemand geweest die er één mocht ophalen (met reservering). Dus of er reserveren verschrikkelijk veel mensen en zijn wij er een fractie van, dat de kans voor ons zooo klein om te "winnen". Óf er worden gewoon geen iPhones verkocht via het reserveringsysteem.

Verder nog iemand die een mail heeft gehad dat zijn online bestelde iPhone is verzonden?
  #2513  
Oud 23-10-12, 16:37
AppleJuiced AppleJuiced is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik ben ook net langs de Apple Store geweest om het verhaal van Tom te verifieren.
Werd gelijk ontkent in alle tonen door Apple medewerker aan de deur die ook naast een bord stond waarop duidelijk te lezen staat dat er geen iPhones 5 beschikbaar zijn. (En sinds begin vorige week niets meer binnengekregen! Ook niet voor ABBO verlengers!)
Dus Tom,....ga eens wat beter met je tijd doen aub.
  #2514  
Oud 23-10-12, 17:08
bekhh01 bekhh01 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basje90 Bekijk bericht
Verder nog iemand die een mail heeft gehad dat zijn online bestelde iPhone is verzonden?
Nog niet, maar de Apple store is 'down' ter voorbereiding op de aanpassing van het nieuwe produktenbestand en wie weet wordt de status van mijn webbestelling 'product word verwerkt' naar 'product gereed voor verzending' aangepast.
  #2515  
Oud 23-10-12, 18:00
Witje Witje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekhh01 Bekijk bericht
Nog niet, maar de Apple store is 'down' ter voorbereiding op de aanpassing van het nieuwe produktenbestand en wie weet wordt de status van mijn webbestelling 'product word verwerkt' naar 'product gereed voor verzending' aangepast.
De iPad mini zal wel vermeld worden straks maar verder zal er weinig veranderen vrees ik.
  #2516  
Oud 23-10-12, 18:23
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witje Bekijk bericht
De iPad mini zal wel vermeld worden straks maar verder zal er weinig veranderen vrees ik.
Denk het ook mang
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #2517  
Oud 23-10-12, 18:46
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekhh01 Bekijk bericht
Nog niet, maar de Apple store is 'down' ter voorbereiding op de aanpassing van het nieuwe produktenbestand en wie weet wordt de status van mijn webbestelling 'product word verwerkt' naar 'product gereed voor verzending' aangepast.
Logisch verband inderdaad. De iPad mini wordt toegevoegd en jouw bestelling wordt opeens verzonden. Denk inderdaad dat het daarom down is.
  #2518  
Oud 23-10-12, 18:54
Alexdesouza10 Alexdesouza10 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 39
Standaard

Vanmiddag gebeld met apple en ze zeggen dat er geen enkele iphone meer word verkocht via reserveringen.
  #2519  
Oud 23-10-12, 18:55
bekhh01 bekhh01 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Logisch verband inderdaad. De iPad mini wordt toegevoegd en jouw bestelling wordt opeens verzonden. Denk inderdaad dat het daarom down is.
Ik zeg niet dat het gebeurd maar dat er een kans is dat het gebeurd. Immers, de bestellingen die eind september via de webstore zijn gedaan hebben een verwachte afleverperiode van 23 - 29 oktober. Dus nogmaals wie weet........
  #2520  
Oud 23-10-12, 18:59
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Tuurlijk, die kans bestaat altijd als de verwachte leverdatum 23-29 okt is en in Belgie zijn er al een aantal verzonden. Maar er zit geen logica in het down zijn van de store ivm de iPad mini en het veranderen van de status ofzo.
Reageren

Labels
iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.