iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zwarte 16 vanmorgen opgehaald bij Ritel Breda, 690 euro en prima service!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn zwarte 16 vanmorgen opgehaald bij Ritel Breda, 690 euro en prima service!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, bedankt voor de tip! Bij veel Ritel's (had vannacht direct gemaild), op voorraad, maar ik ga niet 1049 voor een zwarte 64GB betalen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou er vandaag dan toch vandaag voorraad binnen zijn gekomen?? omdat ritel ook heeft gehad???
|
|
|||
|
|||
Ik ben vanmiddag even in Utrecht geweest. Bij de Media Markt hadden ze nog één iPhone van 64 GB, ook voor losse verkoop. Maar ik wil een 16GB en anders eventueel 32GB, maar 64GB is teveel van het goede. Ze verwachten nieuwe iPhones over 5! weken.
Dixons had helemaal niets, zij verwachten nieuwe iPhones over 4 á 5 weken. |
|
|||
|
|||
Mediamarkt Amsterdam ArenA gebeld iphone 5 is ook daar niet op voorraad .. pfff
|
|
|||
|
|||
Iemand zojuist de applestore nog proberen te bellen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag in de applestore geweest was toch in amsterdam maar niks op voorraad en ze konden ook niks vertellen enige wat ze zeiden als je zeker wil zijn kan je het beste online bestellen
|
|
|||
|
|||
En laat de loterij maar weer draaien!
Ik heb weer ingezet op 3 kansen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net gebeld naar de apple store.
Geen voorraad meer ook niet met abonnement. Meneer vertelde wel dat er komende week waarschijnlijk meer voorraad binnen komt. |
|
|||
|
|||
Zijden ze aan het begin van deze week ook , 'Meneer elk moment kan er voorraad binnen komen' en 'Deze week krijgen we wel nieuwe levering'. Is alleen nog niet waar gemaakt deze week. En gaat denk ik ook niet meer gebeuren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wilde ook bij ritel bestellen maar de reviews zijn gewoon afschuwelijk bijna iedereen claimt een telefoon te hebben ontvangen dat binnen 3 maanden stuk ging vaak zelfs eerder. En dat ze dan 2+ maanden bij de reparatie zijn zonder resultaat... Hier heb ik geen zin in bron: Telecomervaring.nl » Ritel.nl – Ervaringen, beoordelingen en reviews van Ritel.nl
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 oktober 2012 om 20:06 ---------- Citaat:
verkopen ze los bij de MM utrecht?! Daar sta ik nog op de lijst. Vorige week hebebn ze gemeld dat ze los niet gaan verkopen en dat alleen apple in a'dam dat mag. |
|
||||
|
||||
kunnen we geen appart topic maken van ritel.nl?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
hier ook geen mail. ben al erg moe van dat onzin.
morgen weer. |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|