//

iPhone 5 bij Ritel.nl en Ritel Winkels in Nederland

iPhone 5 bij Ritel.nl en Ritel Winkels in Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou het erg veel waarderen als we Ritel.nl koop-informatie en/of - ervaringen hier kunnen delen met elkaar en Niet in de Apple Store Amsterdam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-10-12, 21:21
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation iPhone 5 bij Ritel.nl en Ritel Winkels in Nederland

Ik zou het erg veel waarderen als we Ritel.nl koop-informatie en/of - ervaringen hier kunnen delen met elkaar en Niet in de Apple Store Amsterdam Topic aub..



Dus iedereeen over Ritel ervaringen laat je horen...


Er word aangegeven dat Ritel.nl €699 een iPhone 5 16GB verkoopt en de Ritel Winkels verkopen deze voor €790
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver

Laatst gewijzigd door scoop1; 20-10-12 om 21:23. Reden: Xtra info
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-12, 21:26
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Kan me niet voorstellen dat de winkels verschillende prijzen onderling hanteert

Ik heb wel begrepen dat alwaysleft zijn vader een vestiging bezit
Wellicht dat hij wat info met ons kan delen ipv reclame maken ;-)
  #3  
Oud 20-10-12, 22:55
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
Kan me niet voorstellen dat de winkels verschillende prijzen onderling hanteert

Ik heb wel begrepen dat alwaysleft zijn vader een vestiging bezit
Wellicht dat hij wat info met ons kan delen ipv reclame maken ;-)
haha. ik heb niemand die ik ken bij ritel werken, helaas niet. Keep you updated guys of ik mijn iPhone dinsdag of woensdag krijg
  #4  
Oud 21-10-12, 10:35
Dufornee1 Dufornee1 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 34
Standaard

Ik heb de mijne gisteren gekocht in Breda, waar ze hem los verkochten. Andere winkels deden dat niet, want dat mocht niet. Het beste (wat voor mij werkte), was dezelfde mail tegelijk naar een stuk of 5 winkels gestuurd waarvoor je bereid bent om naar te rijden. Allemaal antwoorden ze snel met het antwoord of je hem los, dan wel met abonnement kunt halen en ze willen hem best voor je apart leggen. Zo heb ik het gedaan en het leverde voor mij een iPhone 5, 16 GB Zwart voor 690 euro op.
  #5  
Oud 21-10-12, 12:05
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dufornee1 Bekijk bericht
Ik heb de mijne gisteren gekocht in Breda, waar ze hem los verkochten. Andere winkels deden dat niet, want dat mocht niet. Het beste (wat voor mij werkte), was dezelfde mail tegelijk naar een stuk of 5 winkels gestuurd waarvoor je bereid bent om naar te rijden. Allemaal antwoorden ze snel met het antwoord of je hem los, dan wel met abonnement kunt halen en ze willen hem best voor je apart leggen. Zo heb ik het gedaan en het leverde voor mij een iPhone 5, 16 GB Zwart voor 690 euro op.
Gefeliciteerd man! Klopt het dat je niet de originele apple doos krijgt? Hoorde een medewerker dat vertellen kan je foto maken van de doos?
  #6  
Oud 21-10-12, 12:12
Dufornee1 Dufornee1 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 34
Standaard

Ik kan wel een foto maken van de doos, maar het is een dunne witte doos, rechthoekig. Wel voorzien van allerlei speciale serienummers die relateren naar Apple en het 'schaaltje' waar de iPhone in ligt is ook daadwerkelijk gemaakt voor de iPhone. Ik mocht hem ook zien alvorens tot aanschaf over te gaan. Je krijgt daarnaast ook geen headphones, wel een echte datakabel en een look-a-like stekker, wel zo'n platte. Hoesje kun je er gratis bij lullen, dus wat dat betreft zeker de moeite waard, mits je natuurlijk het gemis van de headphones geen ramp vindt. Daarnaast heb je gewoon garantie lopen bij Apple en twee jaar garantie bij Ritel. Al met al een prima deal als je, net als ik, het eeuwig reserveren en teleurgesteld worden beu bent.
  #7  
Oud 21-10-12, 12:16
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dufornee1 Bekijk bericht
Ik kan wel een foto maken van de doos, maar het is een dunne witte doos, rechthoekig. Wel voorzien van allerlei speciale serienummers die relateren naar Apple en het 'schaaltje' waar de iPhone in ligt is ook daadwerkelijk gemaakt voor de iPhone. Ik mocht hem ook zien alvorens tot aanschaf over te gaan. Je krijgt daarnaast ook geen headphones, wel een echte datakabel en een look-a-like stekker, wel zo'n platte. Hoesje kun je er gratis bij lullen, dus wat dat betreft zeker de moeite waard, mits je natuurlijk het gemis van de headphones geen ramp vindt. Daarnaast heb je gewoon garantie lopen bij Apple en twee jaar garantie bij Ritel. Al met al een prima deal als je, net als ik, het eeuwig reserveren en teleurgesteld worden beu bent.
Aub maak 2-4 foto's en load ze up in imagedumper.nl en post de linkjes hier...
We kunnen niet wachten
  #8  
Oud 21-10-12, 12:16
Dufornee1 Dufornee1 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 34
Standaard

Haha ik ga mezelf eens uit bed sleuren dan maar ;-)
  #9  
Oud 21-10-12, 12:23
Niekark Niekark is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 68
Standaard

Waarom krijg je de originele doos niet en de oordopjes niet erbij dan ? beetje raar
  #10  
Oud 21-10-12, 12:23
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dufornee1 Bekijk bericht
Haha ik ga mezelf eens uit bed sleuren dan maar ;-)
Sorry man...
Is voor een goed doel

Was je naar Karrestraat 7, Breda ?!
  #11  
Oud 21-10-12, 12:29
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekark Bekijk bericht
Waarom krijg je de originele doos niet en de oordopjes niet erbij dan ? beetje raar
Dát vraag ik mij dus ook af. Misschien 'refurbished' exemplaren?
Daarmee voor mij in elk geval geen optie. Wél de volle mep moeten betalen, maar slechts 'halve waar' ontvangen... dan wacht ik nog wel even 😏
  #12  
Oud 21-10-12, 12:30
Dufornee1 Dufornee1 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 34
Standaard









Alstublieft!

De reden dat ze niet in een officiele doos zitten heeft te maken met dat het zakelijke (??) inkoop is. Ik kreeg ook even m'n twijfels, maar een iPhone 5 is simpelweg nog niet na te maken en garantie heb je toch wereldwijd. Kans op problemen is dus net zo groot als een 'officiele' iPhone 5. Ik kan het echt aanraden om bij Ritel te halen
  #13  
Oud 21-10-12, 12:30
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekark Bekijk bericht
Waarom krijg je de originele doos niet en de oordopjes niet erbij dan ? beetje raar
Hiervoor kunnen veel theorieën zijn....

Zou je niet DENKEN, dat deze telefoons LOS (allees toestel) binnen zijn gekomen bij Ritel....?!
Als je by apple store nu gaat en zou vragen voor een swap, omdat de jouwne niet goed functioneert, dan halen ze uit de kast een Nieuwe Los Toestel....
Deze toestellen zijn niet refurbished... Ze zijn nog nieuw... Apple heeft dus ook wel Splinternieuwe Losse Toestellen op vorraad, die apple store ging gebruiken, speciaal voor de swap

Zijn het niet deze toestellen toevallig?
  #14  
Oud 21-10-12, 12:30
Dufornee1 Dufornee1 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 34
Standaard

Hij zit overigens gewoon ingeseald, al zegt dit niks natuurlijk. Laat je niet gek maken, het is echt goed zo!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2012 om 11:31 ----------

Ja was in Breda op de Karrestraat haha
  #15  
Oud 21-10-12, 12:36
Niekark Niekark is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Hiervoor kunnen veel theorieën zijn....

Zou je niet DENKEN, dat deze telefoons LOS (allees toestel) binnen zijn gekomen bij Ritel....?!
Als je by apple store nu gaat en zou vragen voor een swap, omdat de jouwne niet goed functioneert, dan halen ze uit de kast een Nieuwe Los Toestel....
Deze toestellen zijn niet refurbished... Ze zijn nog nieuw... Apple heeft dus ook wel Splinternieuwe Losse Toestellen op vorraad, die apple store ging gebruiken, speciaal voor de swap

Zijn het niet deze toestellen toevallig?
Dan zou ik liever nog even wachten dan dat ik halve waar ontvang , geen origineel doosje en geen oordopjes , persoonlijk zou ik me dan belazerd voelen ik dan he ik weet niet hoe jullie daarover denken
  #16  
Oud 21-10-12, 12:38
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dufornee1 Bekijk bericht
Hij zit overigens gewoon ingeseald, al zegt dit niks natuurlijk. Laat je niet gek maken, het is echt goed zo!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2012 om 11:31 ----------

Ja was in Breda op de Karrestraat haha
Jou toestel heeft orgineeel een simlock .......
Dats minder dus......


Laatst gewijzigd door scoop1; 21-10-12 om 12:47. Reden: Info
  #17  
Oud 21-10-12, 12:40
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dufornee1 Bekijk bericht
Ik kan wel een foto maken van de doos, maar het is een dunne witte doos, rechthoekig. Wel voorzien van allerlei speciale serienummers die relateren naar Apple en het 'schaaltje' waar de iPhone in ligt is ook daadwerkelijk gemaakt voor de iPhone. Ik mocht hem ook zien alvorens tot aanschaf over te gaan. Je krijgt daarnaast ook geen headphones, wel een echte datakabel en een look-a-like stekker, wel zo'n platte. Hoesje kun je er gratis bij lullen, dus wat dat betreft zeker de moeite waard, mits je natuurlijk het gemis van de headphones geen ramp vindt. Daarnaast heb je gewoon garantie lopen bij











Apple en twee jaar garantie bij Ritel. Al met al een prima deal als je, net als ik, het eeuwig reserveren en teleurgesteld worden beu bent.
Krijg je ook een usb naar lightning adapter erbij??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2012 om 11:41 ----------

[QUOTE=scoop1;840692]Jou toestel heeft orgineeel een simlock .......
Dats minder dus......

Dus hij is niet simlockvrij??? Wtf...

Laatst gewijzigd door Michael; 21-10-12 om 12:55. Reden: Foto even opnieuw uploaden is enorm vergroot
  #18  
Oud 21-10-12, 12:49
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Dus hij is niet simlockvrij??? Wtf...
Klopt!

@Dufornee1 je hebt geen andere provider Nano Sim om ff de Simlock info te bevestigen


Kun je aub je post editten, en mijn link van de foto weghalen... Is te groooooot
Heb zelf ook de foto gewijzigd

Laatst gewijzigd door scoop1; 21-10-12 om 13:03. Reden: Info
  #19  
Oud 21-10-12, 12:54
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Scoop waar vind jij deze info?
  #20  
Oud 21-10-12, 12:59
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Scoop waar vind jij deze info?
Zoo controleer ik elke iphone die ik koop en verkoop al weken man....
Is wel een betaalde service....
$9 kun je 20 imei nummers controleren....
Proberen nu ook de serie nr check toe te voegen... Want nu kan je alleen met imeinr de check voeren....

Je kunt hem 1000% vertrouwen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kapot, gekocht bij Ritel timslim Odido (T-Mobile) 4 10-11-11 20:42
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo LoveFire096 iPhone algemeen 3 02-03-11 00:08
iPhone 4 + Vodafone Abbonnement mogelijk via Ritel.nl Pl4y0r Vodafone 7 20-08-10 13:01
Tasje Ritel crasht Ifhone !! jester iPhone accessoires en onderdelen 1 11-09-08 22:27
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.