iPhone 5 bij Ritel.nl en Ritel Winkels in Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vandaag ook een iPhone 5 Wit 16GB gekocht bij Ritel Breda. Helemaal niks mis mee. iPhone grondig gecontroleerd op krasjes en alle andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Vandaag ook een iPhone 5 Wit 16GB gekocht bij Ritel Breda. Helemaal niks mis mee. iPhone grondig gecontroleerd op krasjes en alle andere toestanden/mankementen/gebruikerssporen etc... Niks kunnen vinden! Gewoon een nieuw toestel zonder accessoires, geen probleem voor mij Groet! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2012 om 19:09 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik werd vandaag netjes gebeld door Ritel.nl waarbij ze aangaven online nog wel de witte 32gb versie op voorraad te hebben, en of ik daar misschien interesse in had omdat de 16gb zwart uitverkocht was.
Vond ik heel netjes van ze! Tot nu toe dus niets gemerkt van die doemverhalen op internet! |
|
|||
|
|||
Beste mensen, kunnen we elkaars keuzes niet gewoon respecteren?
Ik koop de i5 ook niet bij Ritel omdat ik (a) gewoon een compleet toestel met alle bijbehorende accessoires wil en ik (b) nog prima vooruit kan met m'n i4 en dus niet zo nodig met alle geweld dat toestel zsm wil hebben. Dat anderen daar een andere afweging in maken is hun goed recht! Iedereen die bij Ritel z'n i5 heeft gescoord: veel plezier ermee! |
|
|||
|
|||
Ben nu onderweg naar Ritel Tilburg!
|
|
||||
|
||||
Collega is vanmiddag in zijn pauze naar Ritel in Middelburg geweest en heeft daar zonder moeite/reservering een 16GB gehaald . Zonder abbonement simlockvrij.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik heb me post ff aangepast! Succes Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-10-12 om 10:34. Reden: Geen commerciële activiteiten hier! |
|
||||
|
||||
Uhm ik heb gewoon een neverlocked toestel van de ritel en zit gewoon op simpel hoor?? Ze hebben me sim geknipt en alles netjes geïnstalleerd. Ik weet niet waar jullie die gecertificeerde providers vandaan halen en het feit dat je hem moet unlocken...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar er zit standaard op de Swap toestellen een EMEA Lock op.. De meeste iPhones die van Ritel komen en als we die door de Imei Check halen geeft ook aan.. EMEA Lock... En Als je apple belt en vraagt of de apple proffesionals raadpleeg en deze vraag stelt, wat is EMEA Lock dan word er verteld dat dit een Lock is wat inhoudt dat alleen Gecertificeerde Providers Simkaart het gaan doen in de iPhone.. De kleine providers die nog niet gecertficieerd zijn, kans is groot dat de SIM het gewoon niet doet. En dan als je zo een SIM toch graag wilt gebruiken dan is een UNLOCK de enige optie... Snap je? (het is precies zo, als jij nu een LCD TV gaat kopen bij Mediarmarkt. En je woont in UPC gebied. Dan om gebruik te kunnen maken van de CI+ card heb je een TV nodig die UPC gecertificeerd is. Stel in tussen tijd verhuis je naar een Ziggo gebied en je krijgt van ziggo een CI+ card, denk je echt dat je LCD TV met deze ZIggo CI+ card gaat werken? Niet dus (mits je TV voor beide Providers Gecertificeerd is (komt zelden voor))! ZO precies Veel LCD's TV hebben zo een CI+ card ingang, maar UPC en Ziggo werken hier absoluut niet op! Omdat de TV niet gecertificeerd is door de KAbelMaatschappij., zo precies kun je dit ff vergelijken met deze iPhone...) Laatst gewijzigd door scoop1; 27-10-12 om 14:20. Reden: xtra info |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er is weer voorraad binnengekomen bij de Ritel webshop, heb vorige week zaterdag online mijn bestelling gedaan voor i5 (16GB zwart) icm Vodafone abo, was helaas uitverkocht, maar krijg zojuist bericht dat hij morgen al geleverd wordt door de koerier tussen 08:30 en 13:00
Mijn ervaring met Ritel en i5 is dus dat ze SNEL aan nieuwe voorraad kunnen komen. Het hele orderproces is ook heel soepel verlopen, kreeg een mail EN sms dat ONLINE een afspraak kon maken met de koerier. Datum uit een kalender kiezen, tijdvak kiezen en afleveradres invullen en het is geregeld. |
|
|||
|
|||
En zojuist is de telefoon afgeleverd!
En voor iedereen die twijfelde aan het wel of niet origineel/nieuw zijn van de telefoon, ik kreeg gewoon een originele in originele doos MET alle accessoires, en compleet zonder beschadigingen, zie foto. Het is dus absoluut geen zwendelpartij. Ik moet toegeven dat ik ook mijn twijfels kreeg na het lezen van de slechte reviews, maar ik heb maar een week hoeven wachten voor ik mijn originele i5 16GB zwart afgeleverd kreeg en alles was tot in de puntjes geregeld. Uitermate tevreden met Ritel. |
|
|||
|
|||
Wat vinden Jullie van de GooPhone i5?
Ik zou er graag een kopen! Wie zegt iets! |
|
|||
|
|||
Ik heb een 5s met verlenging Vodafone abo gekocht. Ik heb echter niet echt een factuur gekregen. Wel deel dat ik moest bijbetalen ( €199,- ) voor de 32 GB versie space grey. Er staat echter ook nergens een waarde van de Iphone vermeld. Ook geen serie nummer of imei nummer op de "factuur ". Dit lijkt me niet gebruikelijk toch ?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kapot, gekocht bij Ritel | timslim | Odido (T-Mobile) | 4 | 10-11-11 20:42 |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
iPhone 4 + Vodafone Abbonnement mogelijk via Ritel.nl | Pl4y0r | Vodafone | 7 | 20-08-10 13:01 |
Tasje Ritel crasht Ifhone !! | jester | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-09-08 22:27 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|