iPhone 5 bij Ritel.nl en Ritel Winkels in Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft het scheelt oordopjes en een origineel doosje, poeh poeh...waar hebben we het over? Aangezien elke iphone ermee geleverd wordt of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Alwaysleft iPhone 5 check levert het volgende resultaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
niet dus, zie verhaal scoop op pagina 1 en 2. apple maakt nog geen refurbished toestellen en de swap toestellen zijn hetzelfde als nieuwe.
Deze site geeft trouwens dat het toestel wat ik heb in week 36 is gemaakt, leuke info . http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html/ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Snap heus wel dat je blij bent met je iphone, maar ik vind dit geen normale gang van zaken de manier waarop ritel dat toestel voor 690,- aan jullie verkoopt. In dat scenario moet jeje wel deels kunnen plaatsen dacht ik
|
|
|||
|
|||
Bespeur ik hier wat afgunst?
Veel geluk ermee, super dat het jullie gelukt is! Gr, Stef. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad veel plezier met je gebruikte iPhone 5!
|
|
||||
|
||||
Wat n gezeur zeg, wat maakt het nou uit hoe ieder aan z'n iPhone komt, geniet er gewoon van zeg. Hopelijk heb ik er ook snel 1 van Apple. Oja die toestellen van Ritel zijn gewoon swap toestellen, niks mis mee..
|
|
|||
|
|||
Maakt mij wel uit waar de toestellen vandaan komen. Als ik m over 1-2 jaar wil verkopen, wil ik graag de doos, oordopjes etc erbij hebben. Dat geeft meer waarde = dus minder afschrijving! + dat mn iphone bestelling een dezer dagen binnenkomt voor 41 euro minder.
Ik veroordeel niemand, ik geef alleen aan waarom ik het niet zou doen. |
|
||||
|
||||
Alwaysleft, mocht je ooit een keer nieuwe auto kopen, wil je dan asjeblieft bij mij in de showroom komen kijken.
Allemaal 'nieuwe' auto's. Er staat alleen al 10.000 km op de teller en ze kosten 10% meer dan bij de dealer. En je krijgt er geen boxen voor de radio bij maar die gebruik je toch niet |
|
|||
|
|||
Wat een hoopje zielige mensen zitten hier bij elkaar zeg, laat die jongen lekker
Hij heeft, terwijl de i5 onvindbaar is in deze tijd, een swap toestel weten te vinden die, ALS hij al gebruikt is, misschien 5 minuten aan heeft gestaan en die verder ook bij de heilige Apple Store in Amsterdam onder de toonbanken ligt. Volledig legaal, volledig origineel, alleen zonder oordopjes. Die oordopjes zouden mij ook gestolen kunnen worden, want m'n Urbanears klinken toch veel beter, plus je moest eens weten hoeveel mensen hun iPhone verkopen zonder doos. Of zijn jullie van die arme sloebers die je iPhone vanaf dag 1 compleet inpakken en de doos houden, zodat je hem over 2 jaar voor 'lekker veel geld' kunt verkopen en met dit geld en je laatste bij elkaar geschraapte centjes weer een nieuw abo+iPhone kunt halen? Dat moet het haast wel zijn, anders snap ik niet dat iedereen zo zit te huilen om een ****ing doos en oordopjes van 3 tientjes. Vragen jullie de dealer ook om de auto ook alsjeblieft in al het plastic te laten zitten als je auto afgeleverd wordt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben alleen benieuwd waarom de oortjes er niet bij zitten. Zal toch een reden voor zijn?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, beetje panisch doen om een paar tientjes. Als je geld je zo enorm lief is, koop dan gewoon een Nokia 6310 en hou het geld in je zak. Kom niet hier eeuwig gal spuien omdat je ervan baalt dat je zelf teveel geilt op een doosje en oordoppen en dat je daarom weken langer wilt wachten. Zoals eerder aangegeven zijn de toestellen krasvrij en minstens zo goed als welke iPhone ook. En echt tweedehands? Mwa, dan is er veel meer tweedehands dan je denkt. Dan is een auto die je gekocht hebt maar geleverd wordt met 14 kilometer op de teller ook tweedehands.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kapot, gekocht bij Ritel | timslim | Odido (T-Mobile) | 4 | 10-11-11 20:42 |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
iPhone 4 + Vodafone Abbonnement mogelijk via Ritel.nl | Pl4y0r | Vodafone | 7 | 20-08-10 13:01 |
Tasje Ritel crasht Ifhone !! | jester | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-09-08 22:27 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|