iPhone 5 bij Ritel.nl en Ritel Winkels in Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Hoeveel "nieuwe" iPhone 5, gekocht bij Apple of bij een gecertificeerde provider, zouden er in omloop zijn met een serienummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
apart, ritel.nl krijgt ook best goede shopreviews: Ritel.nl winkelbeoordeling op KIESKEURIG
|
|
||||
|
||||
heb je hem nou al ontvangen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha precies, zit helemaal niet zo'n groot mysterie aan vast. Wilde alleen laten zien hoe groot de doos is, dus wat is beter dan daar een iPhone naast te leggen, iedereen weet hoe groot die dingen zijn. Mijn iPhone was volstrekt nieuw, geen beschadigingen of niet goed aansluitende onderdelen. Ik lees een hoop spookverhalen hier, maar als je snel een iPhone wilt is dit een verstandiger manier dan 100 euro extra op Marktplaats te betalen voor een stel oordoppen die je er dan wel bij hebt en een origineel doosje. Ik wil best een foto maken van mijn iPhone 5, post ik zo!
|
|
|||
|
|||
Sorry van de bezopen kwaliteit, Macbook Pro's frontcamera is niet bepaald de beste
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Correct, voor 400 euro!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2012 om 20:40 ---------- Overigens was de afgebeelde iPhone naast de doos die van mijn moeder |
|
|||
|
|||
Nou, heb ook vandaag mijn iPhone 5 ontvangen van de Ritel.nl webshop met een mooie tas van ritel erbij . ZOals beloofd, de foto's.
Hier wat foto's, top zeg en geen enkel krasje. Super blij, en mijn wachten is voorbij!! https://www.dropbox.com/s/vadvay4rp4drkla/IMG_0423.JPG https://www.dropbox.com/s/xu0wwq176vuj3mi/IMG_0424.JPG en als laatste: https://www.dropbox.com/s/rnpim6x18kpw6wd/IMG_0425.JPG Laatste foto zie je dat hoesje wat lucht doorlaat, niks aan de hand met de iphone zelf tijd voor nieuw hoesje haha En mensen, doemdenken is voor niks geweest gewoon een gloednieuwe iPhone 5 Oplader zat er gewoon bij |
|
|||
|
|||
Citaat:
Juist, lopen hier een paar mensen rond die ervan houden om zichzelf in de vingers te snijden. Gefeliciteerd en geniet ervan, die van mij werkt nog steeds perfect! Zou niet weten waarom ook niet eigenlijk |
|
|||
|
|||
idd, stom doemdenken idd. Ik heb hem al en ik mis die oordopjes toch niet, gelukkig heb ik me niet gek laten maken door het doemdenken van mensen hier
|
|
|||
|
|||
Nee precies, die mis je toch niet. Jezelf gek maken doordat een serienummer met C3 begint, hij niet in een officieel doosje zit en niet helemaal duidelijk is volgens sommige mensen waar hij vandaan komt is pure stupiditeit. Ik heb ervan genoten om opeens op zaterdag een iPhone 5 te kunnen bemachtigen terwijl de meute zich bekommert of dat de telefoon wel goed is. Het maakt het alleen maar leuker om al dat, overigens terechte, klagen op de Apple Store te lezen. Mensen zouden eens verder moeten kijken dan dat Walhalla op het Leidseplein , met goed zoeken en goed opletten kun je zo opeens een iPhone 5 hebben.
|
|
||||
|
||||
Zou je het erg vinden als ik je vraag om je imeinr per private message te sturen?
|
|||
|
|||
Doemdenken.. Ik zie het meer als krijgen waar je voor betaald.
Het feit dat de iphone 6 dagen eerder geregistreerd is vind ik al niet deugen.. Om overigens ook nog MEER geld te betalen voor een toestel waarvan je niet weet WAAROM ze die in godsnaam in een ander cheap doosje doen. Blij dat ik het geduld kan opbrengen om te wachten op een nieuwe gesealde iphone 5 (zoals het hoort) voor de normale prijs. De hebzucht en het ongeduld! Een goed voorbeeld waarbij de uitspraak van ghandi weer tot zijn recht komt! Er is genoeg voor ieders behoefte maar niet voor ieders hebzucht |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier boven zie je Gebruikersinstellingen... klik daarop.. Rechts krijg je jou Gebruikersinstellingen te zien.. Klik onder Instellingen en Opties op Opties Wijzigen... de 4e vinkje die je bij Berichten en Notificaties kan zetten is: Priveberichten Toestaan.... Scroll helemaal naar benenden en Wijzigingen Opslaan... En Voilaaaa je kan Prive berichten sturen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kapot, gekocht bij Ritel | timslim | Odido (T-Mobile) | 4 | 10-11-11 20:42 |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
iPhone 4 + Vodafone Abbonnement mogelijk via Ritel.nl | Pl4y0r | Vodafone | 7 | 20-08-10 13:01 |
Tasje Ritel crasht Ifhone !! | jester | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-09-08 22:27 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|