iPhone 5 bij Ritel.nl en Ritel Winkels in Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het gaat inderdaad om ruiltoestellen. Er is niets mis met deze iPhone 5's, ze zijn gewoon nieuw. Maar omdat de koper van een iPhone 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het gaat inderdaad om ruiltoestellen. Er is niets mis met deze iPhone 5's, ze zijn gewoon nieuw. Maar omdat de koper van een iPhone 5 al oortelefoontjes gekregen heeft, zitten deze niet bij de ruiltelefoon. Hoe Ritel aan deze dozen komt is een mysterie. En aangezien ze meer dan de normale vraagprijs vragen en de oortelefoontjes niet meeleveren, lijkt mij een Ritel iPhone 5 een zeer slechte koop.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sowieso het feit dat je niet iets compleet hebt is al reden om het niet te doen. Al was de prijs beter geweest.
|
|
|||
|
|||
Niks aan het handje?
Dufornee1 heeft volgens zijn bericht de iPhone 5 op 20 oktober 2012 gekocht. Volgens de link die jij opgeeft vervalt zijn éénjarige Apple garantie op 14 oktober 2013 Wie heeft dat toestel, met het serienummer, bij Apple op 14 oktober 2012 geregistreerd? De garantie van een regulier Apple toestel loopt bij mijn weten vanaf de aankoopdatum en niet vanaf zes (6) dagen voor de aankoopdatum. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 22-10-12 om 18:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan is het goed en zal ik mij geen zorgen maken
Wij hebben hier een hele verzameling Apple apparatuur en het is nog nooit gebeurd dat een apparaat (Mac, iPhone, iPad, TC, AE, enz...) zes dagen op voorhand werd aangemeld voor garantie. Maar als jij het zegt zal het allemaal wel kloppen Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 22-10-12 om 20:48. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vandaag de laatste iPhone 5 zwart opgehaald bij Ritel Tilburg!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2012 om 18:31 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
Durf ik je niet te zeggen. Eerlijk gezegd niet naar gekeken. Je kan een mailtje sturen? Je krijgt snel antwoord.
Jep zelfde als op foto. Verkoper gaf aan dat iPhones in bulk werden ingekocht en dat er daarom geen officiële verpakking bij zat. Mij persoonlijk maakt dat niks uit. Oplader krijg je er wel bij overigens. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
IK koop een Apple-product en pas vanaf moment van in gebruik nemen hoort de garantie pas te lopen... geen dag eerder! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Garantie gaat pas in wanneer je je toestel aanmeld bij Apple. Aankoopdatum is niet bepalend voor de ingang van je garantie. |
|
|||
|
|||
Waarom heeft niemand hier nog opgemerkt dat de iPhone op de foto van Dufornee1 een iPhone4/4s is en geen iPhone5?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar laat hij ook genieten van de tijdelijke beroemdheid noh
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 22-10-12 om 23:25. Reden: Info |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone komt uit Oberhausen, 28 september gehaald en geregistreerd op 27 september. (niet door mij)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kapot, gekocht bij Ritel | timslim | Odido (T-Mobile) | 4 | 10-11-11 20:42 |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
iPhone 4 + Vodafone Abbonnement mogelijk via Ritel.nl | Pl4y0r | Vodafone | 7 | 20-08-10 13:01 |
Tasje Ritel crasht Ifhone !! | jester | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-09-08 22:27 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|