iPhone 5 bij Ritel.nl en Ritel Winkels in Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple kennende gaat de verkoop van die toestellen, niet niet bestemd zijn voor de verkoop, niet lang meer duren...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple kennende gaat de verkoop van die toestellen, niet niet bestemd zijn voor de verkoop, niet lang meer duren
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Simlock ja? Waarop dan precies?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja maaar heel beperkt hoor!
Dit is een EMEA Lock... Een Lock van Apple zelf.. Deze iPhone is alleen te gebruiken met Gecertificeerde Providers... maar Provider als Tele2 en UPC zullen niet werken... Je kan hem helemaal SimLock Vrij maken tussen €25-€125 (afhankelijk van de providerLock...) En het word door meerdere bronnen bevestigd, bel naar apple support, dat EMEA LOCK Toestellen door APPLE STore bij SWAP worden meegegeven als Refurbished... Aangezien iPhone 5 nog nieuw is, zijn de refurbished iphones geeen Recycled iphones, maar gewoon NIEUW nog.... Pas later dit jaar zullen de refurbished phones echt recycle phones zijn...nu nog niet!!!
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 27-10-12 om 11:27. Reden: Info |
|
|||
|
|||
Op de doos staat toch ook: neverlocked, dus volgens mij is hij helemaal niet gesimlockt. Als ik op Neverlocked zoek, dan staat dat de iPhone vanuit de fabriek al simlockvrij is. Daarnaast acht ik de kans klein dat ik net de juiste iPhone heb om met mijn T-Mobile sim goed mee te kunnen werken, dus dat de iPhone misschien is gelocked op T-Mobile.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2012 om 12:17 ---------- Aha okee, dat wist ik niet! . Sorry, was mijn post aan het typen toen jouw reply verscheen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2012 om 12:21 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu snap ik ook jouw soms ernstig lage biedingen op toestellen... Citaat:
Maar denk niet dat dat lang duurt Timosha Laatst gewijzigd door Roos79; 21-10-12 om 13:45. Reden: Quote toegevoegd |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ritel levert/verkoopt gewoon Nieuwe iPhones 5.... Alleen Niet in Orginele Doos.. Geen Oordopjes... Wel Lightning Cable... Deze zijn wel voorzien van emea lock, dus werkt bijna met alle Grote providers als KPN/Vodafone/t-Mobile, behalve de kleintjes als Tele2, Simyo, Simpel enz niet. (Deze kun je verhelpen door helemaal simlock vrij te maken voor €25-€45) En nogmaals, deze zijn de zogenoemde refurbished toestellen die Apple Store met swap meegeeft... Maar omdat iPhone 5 Nieuw nog is, zijn de refurbished toestellen exact dezelfde toestellen als je ze nieuw in doos krijgt... No Recycle Phones Yet Laatst gewijzigd door scoop1; 21-10-12 om 13:33. Reden: Info |
|
|||
|
|||
ik dacht om maandag een daar te kopen, maar je betaal €700 voor een ip5 zonder oordopjes en geen doos die je later ook nog €45 ongeveer moet uitgeven voor een simlock vrij. denk ik niet.
gewoon wachten tot ik mijn ip5 nieuwe in verpakking krijg. |
|
|||
|
|||
Helemaal mijn idee... 😉
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar Ritel die toestellen vandaan haalt weet alleen Ritel en God, in die volgorde, maar zeker niet van Apple. Misschien dat Congo Mobile of Zimbabwe Telecom hun voorraad ruiltoestellen verkocht hebben, dat zou zomaar kunnen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
tuurlijk is dit een beetje gek verhaal.. het kraakt aan alle kanten... maar snap dat jij blij bent met je iphone |
|
|||
|
|||
Citaat:
De Goophone I5 Goophone I5 Will Sue Apple When iPhone 5 Unveil - YouTube |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kapot, gekocht bij Ritel | timslim | Odido (T-Mobile) | 4 | 10-11-11 20:42 |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
iPhone 4 + Vodafone Abbonnement mogelijk via Ritel.nl | Pl4y0r | Vodafone | 7 | 20-08-10 13:01 |
Tasje Ritel crasht Ifhone !! | jester | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-09-08 22:27 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|