iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Poert Je zegt zelf dat je je telefoon nodig hebt, maar je bent zelf zo dom geweest om hem te verkopen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
haha dat hoeft ook helemaal niet!!! Daarom ben ik wel een beetje pissig omdat ik op de adviesen van apple ben uitgegaan. Maar ja.....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze weten gewoon nagenoeg niks heel bijzonder maar kwa service heb ik geen klagen gehad altijd netjes geholpen via de apple lijn En je mobiel verkopen voordat je zeker weet een nieuwe te hebben is gewoon erg niet slim |
|
|||
|
|||
slimheid komt met de tijd zeggen ze wel eens..... hahaha
|
|
||||
|
||||
ik hoorde dat er vandaag weer normale voorraad binnen komt bij de Apple store.
Werd wel weer keer tijd ook. Wat een aanfluiting afgelopen week zeg |
|
||||
|
||||
De reserveringspagina wil bij mij niet posten. Meer mensen met dat probleem?
|
|
|||
|
|||
Nee hier op een iPhone 4 geen enkel probleem...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
apple medewerker die ik gister tegen kwam
hij had het over pallets die klaar stonden..... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: @bekhh01 Haha, twee zielen, bijna 1 gedachte. Maar goed, vandaag poging... wat zal het zijn? 25 ofzo? Nog steeds 32Gb Zwart... |
|
|||
|
|||
Mijn webbestelling is van 28/9. Deze week zou het dus moeten gebeuren. Reserveren doe ik al 2 weken niet meer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik mij afvraag is waarom jij hier zo gemotiveerd op dit fora blijft posten over de leveringstatus van een telefoon die jij allang hebt terwijl je anderen verhalen vertelt die je ruim vijf minuten voor je postdatum uit je duim hebt zitten zuigen? Afijn. |
|
||||
|
||||
ik draag graag een steentje bij met info die ik hoor
als je het niet gelooft, dan bel je toch even wijsneus |
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand de applestore Vandaag gebeld?
|
|
|||
|
|||
Ik ben gister bij de Apple Store geweest en daar werd mij gewoon verteld dat er vandaag weer iPhones binnenkwamen.
|
|
||||
|
||||
Zo ik sta weer buiten
Net met mijn moeder IPhone 5 gehaald, verlengd met abonnement Hebben plenty voorraad Toen we stonden te wachten heb ik wel 6 man zien vertrekken met IPhone 5 Sommige zelfs met 2 doosjes |
|
|||
|
|||
Dit vind ik dan toch raar, zijn dit dan allemaal mensen abonnement erbij nemen? En deze mensen doen dan ook niet mee met de reservering, aangezien niemand gister mail had gekregen.
|
|
||||
|
||||
lijkt me toch sterk dat mensen met 2 stuks verlengen
misschien zo toch maar ff richting Amsterdam |
|
|||
|
|||
Let op he het reserveren gaat niet om de toestellen die binnen zijn gekomen maar om toestellen die aan het einde van de dag over zijn.
Dus er kan vandaag veel binnen komen maar als er veel spontane bezoekers zijn die ervoor komen blijft er voor de reserveringen weinig/niks over. |
|
|||
|
|||
Even de Apple store bellen.....meer dan 8 wachtende....:S ben benieuwd! Post zo wel wat ik te horen heb gekregen.
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|