iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben wel heel leuk onderweg die kant op, maar eigenlijk te zot voor woorden; de rij is al lang, wordt voor ik er ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben wel heel leuk onderweg die kant op, maar eigenlijk te zot voor woorden; de rij is al lang, wordt voor ik er ben minstens het dubbele (neem ik aan) dus de uitzichten worden er niet beter op.
Ben ik gek, of maakt deze simpele ziel nog een kans XD |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik denk het wel maar bereid je voor op een flinke wachttijd van een uur of 4-6
|
|
||||
|
||||
Nog anderhalf uur in de kou medefreaks! Ben trouwens die gast met lange beige jas en grijze muts ;p.
|
|
|||
|
|||
De rij is lang, schat iets meer dann 1000 mensen. Kaartjes worden al verdeeld in de eerste blokken.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 06:58 ---------- Ongeveer op de hoogte van de hard rock cafe eindigt de rij ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 07:04 ---------- Redelijk wat beweging in de rij. Het gaat snel nu... Geen idee waarom |
|
|||
|
|||
Rij begint al flink door te stromen!
|
|
|||
|
|||
Zijn ze dan toch om 07:00 geopend zoals de geruchten gingen?
|
|
|||
|
|||
Geen idee. Store nog niet in zicht. Maar het gaat idd heel snel. Ik stond toen ik hier kwam ongeveer bij hard rock cafe. Nu al bijna bij de brug.
|
|
|||
|
|||
De rij is achter ons gesloten net
|
|
|||
|
|||
Hoe is het met de rij?
|
|
|||
|
|||
Het begint nou lekker op te schuiven. Heb mijn kaartje al gehad, de 64 GB zwart is al op!
|
|
||||
|
||||
1 of 2 pp?
|
|
|||
|
|||
Vreemd dat juist 64GB als eerste op is
|
|
|||
|
|||
2 per persoon
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wel vreemd op tweakers zeggen ze dat de 16gb al op is .. en hier de 64...
mooi verhaal |
|
|||
|
|||
Is nog oniet duidelijk
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 07:58 ---------- Volgens apple medewerker is er voor iedereen die nu in de rij staat nog kans |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Achter mij ongeveer 200 denk ik. Voor me de rest. Mss 1400...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|