iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel dit zijn meer de 2e rangs fans die niet over auto beschikken als ik het zo lees ;-) komen allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
hahahahahahahaa. oh my GOd... hahahahaa Hetzelfde dacht ik ook..... allemaal maar OV Fans
|
|
|
||||
|
||||
Een 2e rangs fan die bij elke lancering in de rij stond. Zowel bij iPad als iPhone lanceringen. Een trotse '2e rangs' fan .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand zin om tegen vergoeding een iPhone mee te nemen die ik in de omgeving Utrecht/Amsterdam kan ophalen? Laat het me dan weten!
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik zou HEEEL HEEEL graag morgen een iPhone te hebben alleen ben ik zelf niet in de positie om zelf niet in de rij te gaan staan... daarom wil ik graag aan iemand vragen of hij er een mee wilt nemen voor mij tegen een vergoeding ik kom hem dan wel zelf ophalen ( met mijn vader ) haha Groetjes |
|
|||
|
|||
Succes allemaal in de rij....ik ben vorige week om 20 uur aangesloten in de rij in Oberhausen en was om half 9 de (gelukkige) bezitter van een zwarte iphone 5 32 GB en wil jullie vast meegeven dat het de moeite waard is geweest. Jullie wachten wordt beloond!!
|
|
||||
|
||||
is wel lachen....
mensen willen dat je 1 voor hun meebrengt... je staat gemiddeld 10-12uren (hele nacht) in de rij in deze kou en regen en je krijgt er €50 xtra voor... hahahahaha.... |
|
|||
|
|||
Mensen vragen er al 200/300 euro voor zag ik.....
|
|
|||
|
|||
Er zal volgens mij nog genoeg voorraad zijn om 10-11 uur 's ochtends. Leuke ervaring, maar het is niet nodig om er al in de rij te staan.
|
|
|||
|
|||
PM maar. Ik sta in de rij
|
|
|||
|
|||
Hoeveel man staat er nu ongeveer?
|
|
|||
|
|||
Moet ik nog voor iemand een iPhone 5 meenemen? Ik kan er nog drie meenemen tegen vergoeding. PM me voor m'n mobiele nummer. Je kunt me de gehele nacht bereiken. Ik woon zelf in Utrecht.
|
|
|||
|
|||
Ik kan niet eerder dan 06:20 vertrekken naar Amsterdam. Ben er dan rond 07:15, hopelijk ben ik dan nog niet te laat
|
|
|||
|
|||
apple amsterdam
Citaat:
zie PM Mvg ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 23:38 ---------- Zijn er mensen in de buurt van nijmegen/tiel/ede/oss die voor mijn een kunnen meenemen ik ben nu aan het werk nachtdienst en morgen om 10.00 een begrafenis dus ik kan helaas niet gaan... Pm me aub ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 23:49 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand die wat voor me mee kan nemen naar groningen?
|
|
|||
|
|||
Voor 80 euro hou ik een plek voor je vrij of koop ik een iPhone extra terwijl je morgenochtend buiten wacht. Maar ik schiet niks voor. Stuur maar PM
|
|
|||
|
|||
Ik ben nog maar ff op het terras gaan zitten, alle tijd!
Is wel al best druk |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
120 ofzo!?
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 22 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|