iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door blingbling 120 ofzo!? Gezellig druk dan dus ;-) Nou hopelijk valt t mee wanneer ik ook ik jullie kom vergezellen... Duurt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Joost zei dat er al ongeveer 300 man aanwezig was.
Wie moet ik nou geloven? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
sch...se moet nog werken tot 4:00 en dan nog vanaf limburg naar amsterdam ben er nooit voor 6:00 en dan si nog maar de vraag hoeveel mensen er zijn moet om 14:00 weer werken dus bij niet teveel mensen om 4:00 mss toch maar naar amsterdam
|
|
|||
|
|||
Ja de rij lijkt heel groot maar de mensen nemen veel ruimte in beslag met die campingspullen
|
|
||||
|
||||
De rij staat nu al tot de stadshouderskade in het parkje,
Aantal gok ik op over de 350 man Er is veel beveiliging aanwezig, en zijn de rijen goed geregeld. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben net aangesloten, ik zit over de brug, om de hoek in het 2de blok. Het gaat nu al rete ver!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 01:42 ---------- Maar begreep ik nou dat er al kaartjes uitgedeeld worden? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 02:28 ---------- Iemand nog op zoek naar een kaartje? |
|
|||
|
|||
Nou ja, ik heb nog niks
|
|
|||
|
|||
kom zelf ook om 7:30, kan iemand een plek voor me reserveren voor 20euro, ik reken wel zelf af bij de kassa.
|
|
|||
|
|||
Plek reserveren gaat niet. Veel bewaking die dat onmogelijk maakt.
|
|
|||
|
|||
1500 man aanwezig, ben bang dat ik uren voor niks ga wachten.
hopelijk staan er veel caissières klaar. |
|
|||
|
|||
Zijn er nog veel mensen bij gekomen afgelopen uren of is het de moeite nog om die kant uit te komen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik las op twitter dat ze kaartjes aan het uitdelen zijn. De hele rij? Of alleen een stukje. Ik sta om de hoek maar zie nog niks.
|
|
|||
|
|||
Hij is nu trouwens online te bestellen. levertijd 3-4 weken... :-/ Ik fiets maar naar de apple store.
|
|
|||
|
|||
Gaan ze om 07.00 uur open?
Is dit bevestigd? Hoorde en las dit zojuist... |
|
|||
|
|||
Ben dr met een uurtje pas... Treinen rijden helaas niet eerder :-(
|
|
|||
|
|||
De dranghekken zijn op! De rij gaat nu verder op het gras. Ik denk dat het nu nog veel drukker gaat worden.
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 25 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 25 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|