iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 duhh.. lijkt me logisch ik hoor 15min er zijn 8 wachtenden voor je Maar ben er doorheen gekomen.... Ze hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
lijkt me wel dat ze enige zekerheid hebben
kunnen het toch niet maken om die site online te gooien omdat ze 'hopen' dat er wat komt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb om 9:20 een 64 GB zwart gereserveerd, hoop dat ik em morgen op mn vrije dag kan ophalen
Welke modellen hebben jullie gereserveerd?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik neem toch wel aan dat ze er niet een handje vol zullen krijgen nietwaar? 100 a 200 stuks reëel ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
9:04, 16gb zwart.. simlockvrij uiteraard
|
|
|||
|
|||
9:00, 32gb zwart simlockvrij, ik was er dus vroeg bij
|
|
|||
|
|||
10:20 16GB wit: minst favoriete model
|
|
|||
|
|||
9.00u een 32GB zwart...ik moet haast wel 1 van de eersten zijn gok ik zo!
|
|
|||
|
|||
ik probeer al vanaf 9:15 te reserveren online maar krijg constant een error:
"Error occurred while communicating with the server" Ben ik de enigste die hier last van heeft? Ik probeer een 16gb wit te bestellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mm bij mij blijft hij op de reservering pagina. Dit was het geval in Chrome, Safari, iphone, ipad... Zojuist ook even in Firefox geprobeerd en dat werkte wel.... beetje raar.
|
|
|||
|
|||
had ik ook, safari/chrome werkte niet, dus uiteindelijk maar via FF geprobeerd en dat werkte!
|
|
||||
|
||||
Wel vervelend dat ik de kleur nog niet weet! Heb ze nog niet mogen aanschouwen helaas. Heb daarom maar een witte en een zwarte gereserveerd, je moet ze niet ophalen toch??
|
|
|||
|
|||
Je reserveert ze en kunt ze dan in de Apple Store in Amsterdam ophalen indien je bericht krijgt. Ze bezorgen ze niet ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kleine lettertje onder aan de reservering pagina |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|