iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) //Discussies samengevoegd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja hoor ik had het ook kunnen weten. Welk bedrijf maakt als eerste en zowat enige nu al z'n prijzen hoger met de nieuwe btw? Precies, het rijkste bedrijf ter wereld. Ik vind het schandalig. Bovendien had ik al lang die stomme iPhone willen hebben maar door hun eigen voorraad tekort kunnen we er nu opeens 670€ voor lappen...
|
|
|||
|
|||
komt er vandaag nog voorraad???????????
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
T was echt een open deur dat de prijs verhoogd zou worden, waarom anders waren ze hier t goedkoopst van Europa? Ik ben blij dat t 670 is en niet 699 nu.
|
|
|||
|
|||
Lekker treurig weer, als je wel bijna 700 euro voor een telefoon kan neertellen dat je dan gaat zeuren om een tientje extra. Typisch.
|
|
||||
|
||||
`lekker boeiend, belangrijker vind ik of er vandaag voorraad is
ik zeg van niet |
|
||||
|
||||
daarom.... heb ze net gebeld.. 25 man voor me..
maar ze willen/kunnen niet zeggen of er voorraad is of er voorraad komt! pfffff :-(
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 01-10-12 om 10:08. Reden: info |
|
||||
|
||||
zijn ze al open dan?
ik dacht pas 10 uur wilde ook al gaan bellen |
|
||||
|
||||
nee 09 uur..
net weer gebeld... 8man voor me.. ene mevr Nadia gesproken.. ze HEBBEN GEEN VOORRAAD GEKREGEN... Beste is dat je apple site in de gaten houdt, als er voorraad komt dan lees je daar het eerste :-/ Citaat:
Laatst gewijzigd door scoop1; 01-10-12 om 10:17. Reden: spelling |
|
|||
|
|||
waar op de apple site?
|
|
||||
|
||||
sjonge jonge, met dat opschonen weer?????
pfffff lees ff paar posts terug, gaat over btw, of dat lekker on topic is ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2012 om 09:28 ---------- er is ergens linkje in dit topic waarmee je soort van kon reserveren, denk dat ze dat bedoelen |
|
||||
|
||||
Apple Store - iPhone
hier moet je gaten houden.. nu is de knop reserveer. als er je erop klikt dan zie je beperkte voorraad. Als daar staat er is voorraad, dan kan je langskomen! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2012 om 09:29 ---------- Citaat:
tjek me link |
|
|||
|
|||
Eigenlijk best wel slecht dat ze bij de Apple Store zelf niet op de hoogte zijn van de levering en de (loyale) klant zo aan het lijntje blijven houden :-( . Anyway…..bij mijn bestelstatus staat inmiddels "levering in oktober". Helaas heeft oktober 4 weken In ieder geval: ik hoop dat jij hem ook snel krijgt!
|
|
|||
|
|||
hadden maar net kunnen zegen dat de iphone 5 komt pas in eind okt.
mooi alle marketing gedoe. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Studentmobiel.nl heeft ze op voorraad, iig 32gb, want ik heb net besteld en krijg 'm morgen Wiehoe
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|