iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gijsjanr ik probeer al vanaf 9:15 te reserveren online maar krijg constant een error: "Error occurred while communicating with the server" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Sommige browsers doen moeilijk.... je hebt er genoeg
|
|
|
||||
|
||||
Haha dat weet ik, ik bedoelde het meer van 'je bent toch niet verplicht je reservering af te halen'. En dat is dus niet zo gelukkig
|
|
|||
|
|||
Mensen al mails gekregen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De jongen in de Apple store vertelde me wel dat ze vandaag/vanavond een voorraad verwachtten.. en liet mij de reserveer pagina zien, lijkt me dan wel dat het dan allemaal moet kloppen.
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd. Ik verwacht tussen 20 en 21 toch wel wat mails voor mensen hoor, we gaan het afwachten
|
|
||||
|
||||
ik denk het niet hoor....
is gewoon maar een valse hoop/verwachting |
|
|||
|
|||
Gaan niet meer komen guys.
|
|
|||
|
|||
Ik vrees ook van niet. Maar ik probeer het morgen gewoon opnieuw, ondanks dat een van de medewerksters zei dat 1x reserveren genoeg was. Nouja, misschien kan het morgen ook wel helemaal niet meer. Afwachten dus vind het stiekem wel leuk die spanning haha
|
|
|||
|
|||
Halfuur nog. Je weet het nooit.
|
|
|||
|
|||
Net gebeld, vandaag geen losse voorraad binnen gekregen. Advies: wekker heel vroeg zetten en lekker blijven proberen, tja
|
|
|||
|
|||
En weer aan het lijntje gehouden
|
|
|||
|
|||
Krijg je daar ook een mail van? Heb vanmorgen vroeg om (volgens mij) voor 9 uur al gereserveerd. Maar moet ik nou morgen weer reserveren om kans te maken of wat?
|
|
|||
|
|||
Hoeveel energie je er wel niet in moet steken om dan eindelijk 670,- neer te mogen leggen... Ik wil gewoon zo snel mogelijk het toestel hebben. En zou graag wat meer duidelijkheid van Apple willen hebben.
|
|
|||
|
|||
kan me niet voorstellen dat er nu ook iemand is die een mail heeft gekregen om er morgen een op te halen...
Vind het toch best raar, nieuwe iphone, hype hype en dan uiteindelijk is het toestel bijna niet te krijgen. Zorg dan dat je gaat lanceren wanneer er ook daadwerkelijk voorraad is. Zou me niets verbazen als apple dit expres doet om mensen gek te maken om ze uiteindelijk nog blijer te krijgen bij het uiteindelijk ontvangen van hun iphone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Misschien hebben ze wel productieproblemen, weet jij veel... Een fabriek kan maar een x aantal iPhones per dag produceren en voordat het dan in de winkel ligt, gaat een tijdje overheen. Ze verwachten een bepaald aantal verkopen, en dan is het ineens toch weer dubbel zoveel.
Maar het zal ook deels marketing zijn. |
|
|||
|
|||
Hier meerdere winkels die echt per provider binnen krijgen of enkel zakelijk en soms nog helemaal niks binnen gehad hebben...
Dus ik hoop dat Apple zelf als eerste weer wat binnen gaat krijgen! |
|
|||
|
|||
Er zijn volgens eerdere berichten idd grote problemen met de productie. Naast het produceren van schermen zijn de medewerkers van Foxconn in China ook nog eens gaan staken. Dit verklaart waarschijnlijk waarom er zulke minimale voorraden zijn tijdens de launch.
‘Productieproblemen dunner scherm zorgen voor iPhone 5-tekorten’ - iPhoneclub.nl Foxconn sluit fabriek in China na rellen | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|