iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dliggy Zit jij met een verrekijker op het Leidseplein ofzo? hahahhaahahaahaahaha, oh my GOd.... Laaat die jongen..... Hij is onze Detective...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hahaha genieten zeg
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gebeld met de apple store amsterdam. ( op 28 sept! )
De vrouw aan de telefoon heeft mij verteld dat het slimmer is de Iphone 5 te bestellen. Dit heeft ze dus voor mij geregeld. Nu staat er bij mijn bestelling: Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 24 Oct, 2012 - 30 Oct, 2012. Dus als de iPhone wel voor deze datum in Amsterdam te koop moet ik dan nog 3 / 4 weken wachten!? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Aaah ok,
Jammer zeg. En geen verwachtingen etc? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok,
Bedankt. I am trying hehe ik houd jullie zeker op de hoogte |
|
|||
|
|||
Vandaag heb ook ik gereserveerd voor een iPhone 5 in Amsterdam, maar nog niets ontvangen. Ook heb ik gereserveerd bij de Apple store in Parijs, en daar ontving ik net een mail van. Ik kan hem morgen van 10 tot 11 ophalen (tijd valt te wijzigen). Maar helaas zit ik zaterdag pas in Parijs.
Ik heb gehoord dat iPhone's vanuit Parijs in een convooi met beveiliging naar Amsterdam gebracht worden, kan iemand dit bevestigen? |
|
|||
|
|||
Geen mail helaas vanuit Amsterdam of Keulen. Jammer maar helaas
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen om 09:00 gereserveerd in oberhausen en in adam een 32 GB wit en ik heb een email gekregen dat ik hem morgen kan ophalen in oberhausen
Zijn er nog meer die de bevestigingsbrief gehad hebben ? |
|
|||
|
|||
Had om stipt 9 uur een 16 en 32 zwart gereserveerd in oberhausen, maar helaas geen mail
|
|
||||
|
||||
lucky bastard!
|
|
|||
|
|||
Zie net dat je een bewijs van je woon adres moet laten zien bij een vast contract wat willen ze zien?
En kan je ook overstappen regelen in de store? |
|
||||
|
||||
Geen mail uit A'dam ontvangen. Morgen weer proberen…
|
|||
|
|||
Zal het wel aan de witte gelegen hebben.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 21:15 ---------- een bewijs van Energie rekening ofzo is bewijs van adres Laatst gewijzigd door scoop1; 03-10-12 om 22:14. Reden: info |
|
|||
|
|||
Hier afbeelding van de email
Laatst gewijzigd door krikk000; 03-10-12 om 23:04. |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|