iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Laat ze allemaal lekker sterven bij apple. Ik annuleer alles en ik koop niets meer bij die lui...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laat ze allemaal lekker sterven bij apple. Ik annuleer alles en ik koop niets meer bij die lui
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik blijf het raar vinden dat er lui zijn die meerdere keren mail krijgen en mensen zoals ik nooit
|
|
|||
|
|||
We doen kennelijk iets fout. Mensen die raak hebben, wat is het geheim nu mag je het wel eens vertellen.
|
|
|||
|
|||
Ik denk meerdere emailadressen , verschillende ip nummers, en meer bestellingen op verschillende namen.
Sommige doen ook van alles om aan geld te komen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik werd vanmorgen wakker zonder wekker om 30 seconden voor 9 (was it a sign?). Laptop open gedaan en gelijk gereserveerd.
rest van de 18 dagen op verschillende tijden gereserveerd. Soms met 3 emails soms met 1 soms 3x op dezelfde. Vanmorgen 1x met 1 adres. Geen geheim, gewoon geluk hebben... meestal pech |
|
|||
|
|||
Ik heb mail, na 18 keer reseveren!!! eindelijk raak. Morgen ophalen!
|
|
|||
|
|||
Als ik hem reserveer, moet ik hem dan ook die dag ophalen?
Of kan ik ook zeggen reserveer nu maar ik wil hem dinsdag pas ophalen? Of moet ik dan maandag of dinsdag die reservering pas plaatsen? |
|
|||
|
|||
pffff ben al zeker 3 weken elke dag aan het reserveren tussen 9 en 10 uiterlijk en weer niks........ ik zie sommige al voor de 2e keer (of misschien wel meer) raak hebben.
Nou goed morgen weer een kans en anders wordt het van zelf 19 november en komt ie via de express service. Gefeliciteerd gelukkige have fun! |
|
|||
|
|||
Scoop1 als je toch zoveel geluk hebt en alles voor elkaar krijgt daar, kun je dan niet van die 2 zwarte, 1 zwarte en 1 witte van maken? Heb na 3 weken nog geen geluk. Wil de 16gb wit
Laatst gewijzigd door DennisScholing; 27-10-12 om 23:53. Reden: Aanpassing |
|
|||
|
|||
Yeeeehaaaaaa, heb mail! Kan morgen mijn iPhone5 32 Gb zwart ophalen!! Zonder abbo uiteraard.
Heb vanaf het begin geserveerd en keek vanavond eigenlijk al niet eens meer nieuwsgierig in mijn mail of er mail van Apple was. En toen stond hij er plotseling! Had morgen nog niks te doen, dus dat wordt een mooi uitje naar Amsterdam. Begreep ik van anderen nou dat ik morgen daar een nanosim kan scoren? Ik blij!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had gisteren mail maar diegene voor wie die was had er zelf al eentje weten te vinden voor en normale prijs en dus geannuleerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad.
|
|
|||
|
|||
Nogal nutteloze post inderdaad.
|
|
|||
|
|||
Hiephoi!
Net m'n iPhone 5 opgehaald! Kreeg mail terwijl ik bij MIKA stond in Paradiso. Met Apple gebeld en kon 'm eenmalig ophalen om iets voor 22h ))) Finally!!!! |
|
|||
|
|||
Mika.... Pfff
|
|
|||
|
|||
On topic blijven graag
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Want er is geen garantie dat je maandag geluk heb voor Dinsdag... En ja klopt! Als je Vandaag reserveert en mail krijgt dan kan je hem alleeen 1dag erna halen... Je kunt tijdstip hele dag door wijzigen, maar de datum ophalen kan je niet wijzigen!! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2012 om 06:31 ---------- Citaat:
Sjolly |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|